Didžiausią mažmeninės prekybos tinklą Baltijos šalyse valdanti bendrovė "Maxima LT" savo veikloje koncentruojasi į nedidelių šalių - Lietuvos, Latvijos, Estijos, Bulgarijos - rinkas, todėl atidėjo plėtros planus į Ukrainą ir Lenkiją.
Tai interviu dienraščiui "Lietuvos rytas" teigė "Maxima LT" vadovas Gintaras Marcinkevičius. Anot jo, šiuo metu Ukrainoje neaiški nei verslo, nei politinė tvarka, o Lenkijoje yra kitokia verslo ir administracine struktūra.
"Jeigu nebūtų tokio neapibrėžtumo, ko gero, pradėtume dirbti Ukrainos rinkoje. Ukrainoje mūsų įmonė ir "Maxima" prekės ženklas yra puikiai pažįstami, todėl mes turėtume labai geras starto pozicijas", - teigė G.Marcinkevičius.
Jo teigimu, Ukrainos rinka yra labai perspektyvi, todėl verslas ten būtų sėkmingas, tačiau kol kas bendrovė šioje šalyje startuoti negali.
Tuo tarpu anksčiau planavusi plėtrą Lenkijoje, dabar "Maxima LT" šių planų atsisakė. Anot G.Marcinkevičiaus, šioje šalyje taip pat labai didelė konkurencija, čia sėkmingai ir agresyviai dirba vakarietiški tinklai.
"Maxima LT" vadovo teigimu, bendrovei pavyko sėkmingai įsitvirtinti Estijos rinkoje, kurioje dominuoja tik suomiški arba švediški prekybos tinklai.
"Estijoje mūsų apyvarta - rekordinė. Lietuvoje mes drįstame statyti parduotuvę tik vietovėse, kur gyventojų skaičius prasideda nuo 4-5 tūkstančių, o Estijoje - nuo 2-3 tūkstančių", - sakė G.Marcinkevičius.