„Vien praėjusiais metais visiems savo pirkėjams išdalijome nuolaidų už 470 mln. eurų. Prisijungusieji prie lojalumo programos jų sulaukia gerokai daugiau: naudojasi specialiomis akcijomis, dalį išleistų lėšų susigrąžina į kortelę „Maxima“ pinigais, taip pat jiems nuolaidas suteikia mūsų partneriai.
Bekontaktės kortelės pirkėjams leis sutaupyti laiko, o jas pasikeitusieji sulauks ir 3 papildomų nuolaidų kitam apsipirkimui“, – pranešime cituojama „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.
Ji skaičiuoja, kad bendrovė yra išdavusi iš viso arti 1,9 mln. lojalumo kortelių.
Kad ir toliau būtų galima naudotis papildomomis naudomis, turimas „Ačiū“ korteles pirkėjai kviečiami pasikeisti iki 2023 m. vasario 28 d. Tai padarę jie sulauks 3 vienkartinių nuolaidų kitam apsipirkimui tą mėnesį.
Papildomos nuolaidos bus suteikiamos iki šių metų gruodžio 19 d.
Nuo vasario 28 d. visos senos kortelės bus užblokuotos. Sukaupti „Maxima“ pinigai turi galiojimo laiką (sausio 1 d. – kitų metų vasario 28 d.).
Per metus sukauptus pinigus galima panaudoti iki vasario 28 d., nepanaudoti pinigai bus nurašyti nuo kortelės. Pasak bendrovės atstovų, šis procesas vyksta kiekvienais metais.
Pristatė daugiau specialių nuolaidų
„Nuolat plečiame būtent jiems siūlomas akcijas ir ilgalaikius pasiūlymus bei rūpinamės, kad pirkinius „Maxima“ parduotuvėse jie įsigytų lengviau ir patogiau. Prie to prisidės ir naujosios bekontaktės kortelės, kurias pakaks tik pridėti prie kortelių skaitytuvo“, – pažymi komunikacijos ir įvaizdžio departamento vadovė.
Pirkdami tinklo parduotuvėse ir pateikę „Ačiū“ kortelę arba programėlę, pirkėjai naudojasi papildomomis nuolaidomis bei kaupia tinklo pinigus. Jais vėliau galima padengti iki 99 proc. pirkinio sumos prekybos tinkle. Vieno „Maximos“ pinigo vertė lygi 1 eurui.
Šiemet išplėstas ir „Ačiū“ klubų pasirinkimas, kurių nariai sulaukia specialių ilgalaikių pasiūlymų, parengtų pagal jų poreikius bei pomėgius. Kiekvienas lojalumo programos narys gali pasirinkti 5 jam naudingiausius klubus ir naudotis net iki 50 proc. nuolaidomis tam tikroms prekių grupėms, o prekybos tinklo partneriai dar prideda savo pasiūlymų ir žaidimų.
„Nuolat vertiname pirkėjų įpročius ir pagal juos siūlome papildomas akcijas būtent tose srityse, kurios jiems aktualiausios. Nuolaidų sulaukia mėgstantys žuvies patiekalus arba sūrių įvairovę, mylintys kates arba šunis, kambarinius augalus arba sodą puoselėjantys klientai, taip pat kūdikius auginančios šeimos, knygų skaitytojai ar gyvenimo be kepsninės neįsivaizduojantys žmonės.
Šiemet specialius pasiūlymus parengėme ir studentams – jaunuoliams, pradedantiems savarankišką gyvenimą“, – primena E. Dapkienė.
Jos teigimu, populiariausiu klubu išlieka „Mažylių“, kurio daugiau nei 100 tūkst. narių tokias prekes kaip kūdikių sauskelnės, vaikiški drabužiai, kūdikių maistas ir pan. perka geresnėmis kainomis.
Per praėjusius metus „Maxima LT“ pardavimo pajamos sudarė 1,759 mlrd. eurų. Bendrovė savo akcininkams uždirbo 84,7 mln. eurų grynojo pelno.
Įmonė šiuo metu turi 12,1 tūkst. darbuotojų. Vidutinis jų darbo užmokestis yra 1257 eurai neatskaičius mokesčių.
Prekyba Lietuvoje susitraukė
Naujausiais Statistikos departamento duomenimis, per liepą mažmeninės prekybos įmonių apyvarta mūsų šalyje sumažėjo 0,9 proc., o maitinimo ir gėrimų teikimo įmonių apyvarta padidėjo 2,7 proc.
Išankstiniais duomenimis, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta (be PVM) 2022 m. liepą sudarė 1 mlrd. 590 mln. eurų to meto kainomis ir, palyginti su 2022 m. birželiu, pašalinus sezono ir darbo dienų skaičiaus įtaką, palyginamosiomis kainomis sumažėjo 0,9 proc.
Per mėnesį, pašalinus sezono ir darbo dienų skaičiaus įtaką, maisto prekėmis prekiaujančių įmonių apyvarta palyginamosiomis kainomis sumažėjo 1,4 proc., ne maisto prekėmis prekiaujančių 1,2 proc., automobilių degalų mažmeninės prekybos įmonių apyvarta padidėjo 0,5 proc.
2022 m. liepą, palyginti su 2021 m. liepa, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta (be PVM) palyginamosiomis kainomis sumažėjo 4,1 proc.
Maisto prekėmis prekiaujančių įmonių apyvarta palyginamosiomis kainomis sumažėjo 8,7 proc., ne maisto prekėmis prekiaujančių padidėjo 1 proc., automobilių degalų mažmeninės prekybos įmonių apyvarta sumažėjo 6,1 proc.
Turiu norvegiskos parduotuviu tinklo kortele, tai yra saskaita, kurioje kaupi tas nuolaidas (kaupiasi pinigai) toj saskaitoj, tie pinigai tavo ir jie gali but nors ir 10 metu, su jais gali pirkti toj parduotuvej, arba toj parduotuvej nusiimti grynais ir pirkti kur nori ir kanori. Niekas kas kart kasoj neklausineja ar nurasyt centukus nuo korteles :D