Konsoliduotas grupės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) sausio-birželio mėnesiais buvo 175 mln. eurų – 7,4 proc. didesnis nei pernai tuo pačiu metu.
„Nepaisant sąnaudų dėl besitęsiančios pandemijos ir padidėjusios mokesčių naštos dėl Lenkijoje įvesto mažmeninės prekybos mokesčio, konsoliduota EBITDA marža išliko ta pati – 8 proc.“, – rašoma pranešime.
Pasak grupės, jos pajamas didino plėtra Lenkijoje ir elektroninė prekyba per platformą „Barbora“ – pastarosios pajamos išaugo 71,3 proc.
Pirmąjį pusmetį „Barbora” pradėjo veiklą Varšuvoje, o antrąjį plėtra buvo tęsiama į dar keturis miestus – Gdanską, Gdynę, Sopotą ir Lodzę.
Grupės konsoliduotos palyginamos tų pačių parduotuvių pajamos (angl. like-for-like – LFL) per metus augo 2,3 proc. (2,5 proc. – skaičiuojant pastoviu valiutos kursu).
Investicijos šiemet siekė 32 mln. eurų (pernai – 47 mln. eurų), daugiausia Lenkijoje, kur atidarytos 26 naujos parduotuvės.
„Maxima grupė“ artimiausiu metu ketina koncentruotis į Lenkijos rinką, kur jos pajamos sudarys vis didesnę dalį.
Bendrovė valdo prekybos tinklus „Maxima“ (Baltijos šalyse), „Stokrotka“ (Lenkijoje), „T-Market“ (Bulgarijoje) ir „Barbora“, veikiančią Baltijos šalyse ir Lenkijoje.
„Maxima grupė“ priklauso „Vilniaus prekyba“ įmonių grupei.