Didžiosios Britanijos kompanija „Marks & Spencer“ pirmąjį metų ketvirtį beveik nepadidino pardavimų dėl nepakankamo moteriškų drabužių ir avalynės asortimento, rašo „The Financial Times“.
Britų parduotuvių tinklo „Marks and Spencer's“ generalinis direktorius Marcas Bollandas pareiškė, kad per tris mėnesius kompanija pardavė 100 tūkst. moteriškų drabužių vienetų, tačiau paklausa buvo tris kartus didesnė netikėtai atšalus orams vasarį.
Vyriškų ir vaikiškų drabužių ir patalynės skyriai, atvirkščiai, šiuo laikotarpiu džiugino gerais rezultatais.
Kaip teigiama pranešime, mažiausiai pardavimai padidėjo Airijoje ir Graikijoje dėl nestabilios ekonominės situacijos. Iš viso pardavimai išaugo 0,8 proc., daugiausia dėl Prancūzijos ir Kinijos.
Kompanijos akcijos po pranešimų apie ketvirtinius pardavimus atpigo 2,9 proc.