Jau šiek tiek rašėme apie „dalyvavimo“ rinkodarą, kurią taip pat būtų galima vadinti „įsitraukimo“ rinkodara. „Dalyvavimo“ rinkodaros strategijos principas - įtraukti vartotojus į prekinio ženklo vystymąsi. „Įsitraukimas“ aktualus ne tik socialiniuose tinkluose. Neseniai „Wetpaint/Altimeter Group“ išplatino vartotojų įsitraukimo socialinių medijų pagalba ir finansinės grąžos tyrimo rezultatus.
Aukščiausius „įsitraukimo“ įvertinimus gavę prekiniai ženklai (šaltinis: ENGAGEMENTdb.com):
Tyrimo rezultatais patvirtinta, kad aukštesnio lygio vartotojų įtraukimas socialinės medijos kanalais teigiamai koreliuoja su geresniais finansiniais įmonės rezultatais.
Vartotojų įsitraukimas ir naudojamų kanalų skaičius (šaltinis: ENGAGEMENTdb.com):
„Įmonių, kurios giliai (aut. past. įsitraukimo lygis) ir plačiai (aut. past. vartotojų ir kanalų skaičius) įtraukia vartotojus socialinės medijos pagalba, ženkliai lenkia konkurencines įmones tiek pagal pajamas, tiek ir pagal pelną.“ „Mavens“, arba aukščiausio ir plačiausio įsitraukimo lygio, prekinių ženklų metinis pajamų augimas vidutiniškai siekia 18%. Medija ir technologijos išsiskiria daug didesniu vartotojų įsitraukimu, palyginti su kitomis pramonės šakomis.
Galima rasti išsiskiriančių lietuviškų „įsitraukimo“ rinkodaros pavyzdžių, tarkime, „Coffee Inn“. Įmonės tinklaraštis, socialiniai tinklai ir kita socialinė medija apsimoka, jei tik esate pasiruošę „įdarbinti“ vartotojus :)