dalyvavimo
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „dalyvavimo“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „dalyvavimo“.
Marketer.lt: Įtraukti vartotojus į prekinio ženklo vystymą apsimoka
Jau šiek tiek rašėme apie „dalyvavimo“ rinkodarą, kurią taip pat būtų galima vadinti „įsitraukimo“ rinkodara. „Dalyvavimo“ rinkodaros strategijos principas - įtraukti vartotojus į prekinio ženklo vystymąsi. „Įsitraukimas“ aktualus ne tik socialiniuose tinkluose. Neseniai „Wetpaint/Altimeter Group“ išplatino vartotojų įsitraukimo socialinių medijų pagalba ir finansinės grąžos tyrimo rezultatus.
Aukščiausius „įsitraukimo“ įvertinimus gavę prekiniai ženklai (šaltinis: ENGAGEMENTdb.