Pasak Susisiekimo ministerijos atstovų, suteikti leidimai atveria vartus trijų geležinkelio pervažų Marijampolės teritorijoje ir miesto geležinkelio stoties rekonstrukcijos ir modernizavimo darbams pradėti. Šie darbai tiesiogiai prisidės prie Marijampolės miesto bendruomenės gyvenimo kokybės gerinimo.
"Džiaugiamės, kad "Rail Baltica" darbai ryžtingai juda į priekį. Nutiesta vėžė neabejotinai pagerins susisiekimą tarp Europos Sąjungos ir Baltijos valstybių, padidins keleivių ir krovinių mobilumą bei skatins greitesnę regiono plėtrą", - pažymėjo susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.
Analogiškus leidimus šiame ypatingos valstybinės svarbos projekte šių metų kovo pradžioje suteikė Lazdijų rajono savivaldybė.
Kas vykdys "Rail Baltica" 33 kilometrų ilgio ruožo nuo Marijampolės iki Šeštokų miestelio prie Lietuvos ir Lenkijos sienos rekonstrukcijos rangos darbus, paaiškės pasibaigus šiuo metu vykstančioms viešojo pirkimo procedūroms.
Rangos darbų metu bus rekonstruojama esama 1520 mm pločio geležinkelio linija ir šalia bus tiesiama Europos Sąjungos standartus atitinkanti 1435 mm pločio vėžė.
Papildomas 1435 mm vėžės pločio geležinkelio kelias bus pritaikytas 120 kilometrų per valandą greičiu važiuojantiems keleiviniams bei 80 kilometrų per valandą greičiu judantiems prekiniams traukiniams.
"Rail Baltica" - vienas iš prioritetinių Europos geležinkelių projektų, sujungsiantis Helsinkį, Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą.
Remiantis 2009 m. liepos 3 d. pasirašyta sutartimi su Transporto investicijų direkcija, "Lietuvos geležinkeliai" yra "Rail Baltica" projekto vykdytojas. Projektas finansuojamas ES TEN-T programos ir Lietuvos valstybės lėšomis.