Dokumentuose nurodoma, kad dabartinis terminalas nebeužtikrina keleivių pralaidumo, todėl pirmame pastato aukšte bus išplečiama bagažo atsiėmimo zona, rengiami nauji komerciniai plotai, didinama ne Šengeno atvykimo zona, o eskalatoriai bus keičiami į važiuojančius takelius.
Antrame aukšte didės laukimo zonos, plėsis „check-in“ zona, parduotuvės „duty free“ plotai, papildomai bus įrengiamos dvi atviros įlaipinimo galerijos, skirtos žmonėms su negalia, didinami kavinių plotai. Trečiame aukšte bus administracinės, buitinės patalpos.
Skelbta, jog išplėtus oro uostą jo pajėgumai padidės nuo 1 mln. iki 2 mln. keleivių per metus. Laikinasis Lietuvos oro uostų vadovas Aurimas Stikliūnas yra sakęs, kad oro uostas vienu metu pajėgus aptarnauti keturis orlaivius, tačiau kai kada skrydžių galėtų būti daugiau.
Išplėtus terminalą oro uosto išvykimo ir atvykimo zonose vienu metu bus galima aptarnauti daugiau nei 800 keleivių ir iki 6 orlaivių.
Tikimasi, kad plėtros darbai bus pradėti antroje šių metų pusėje ir truks apie dvejus metus.
Be to, paskelbtas Kauno oro uosto šiaurinio perono plėtros konkursas – siekiama įrengti saugią infrastruktūrą patekti į MRO angarus bei praplėsti peroną – tai padidins orlaivių parkavimo vietų skaičių 50 procentų.
Vykstant darbams Kauno oro uostas veiks įprastai.