Anot „Vinted“ vadovo Thomaso Platengos, Kanada bendrovei yra tinkanti rinka, nes kanadiečių motyvacija pirkti ir parduoti naudotus drabužius yra panaši į tendencijas Europos rinkose.
„Žinome, kad kanadiečiai vis labiau domisi žiedine ekonomika, o dalis jų artimiausiais mėnesiais ketina prekiauti dėvėtais drabužiais, taip sumažindami savo paliekamą taršos pėdsaką“, – pranešime sakė T. Platenga.
Anot „Vinted“, daugiau nei trečdalis kanadiečių yra bent kartą pirkę naudotas mados prekes, o daugiau nei pusė apklaustųjų, kurie to nėra darę, svarstytų pirkti ar parduoti naudotus daiktus internetu.
Pasak bendrovės, atsižvelgiant į šias tendencijas, plėtra į Kanadą yra „logiškas žingsnis“.
Anksčiau šį mėnesį pranešta, kad „Vinted“ plėtrai pritraukė 250 mln. eurų investiciją, o visa įmonė įvertinta 3,5 mlrd. eurų.
Tuomet skelbta, kad lėšas bendrovė ketina panaudoti plėtrai į naujas rinkas Europoje ir už jos ribų, taip pat gerinti prekybos platformą, investuojant į saugumo, mokėjimų, pristatymo ir infrastruktūros sritis.
Startuolio centrinis biuras įsikūręs Vilniuje, su biurais Berlyne, Utrechte ir Prahoje. Bendrovėje šiuo metu dirba per 700 darbuotojų.
„Vinted“ 2019-aisiais tapo pirmuoju Lietuvos „vienaragiu“ – itin sėkmingu startuoliu, kurio vertė viršija 1 mlrd. eurų. Tų metų lapkritį bendrovė pritraukė 128 mln. eurų per investicijų raundą, kurį vedė „Lightspeed Venture Partners“. Jo metu „Vinted“ buvo įvertinta 1 mlrd. eurų.