Lietuvos prekės ženklo konkursą organizuojanti komisija antradienį nusprendė kreiptis į Viešųjų pirkimų tarnybą dėl jo nutraukimo - komisijai sutikus, konkursas bus skelbiamas iš naujo, praneša DELFI.
Konkursą sukompromitavo viešos abejonės dėl preliminaraus prekės ženklo konkurso nugalėtoju paskelbto logotipo originalumo. Jį sukūrė dizaino agentūra UAB „DDB Vilnius“. Buvo pastebėta, jog įmonės sukurtas logotipas turi nemažai panašumų į Kanados miesto Londono ženklą.
Šiam panašumui įvertinti konkurso organizatorė VšĮ Lietuvos turizmo plėtros agentūra (LTPA) kreipėsi į Lietuvos grafinio dizaino asociaciją (LGDA). LGDA ekspertai nusprendė, jog Lietuvos prekės ženklo projektas nėra plagiatas. Tačiau konkurso nugalėtojas liko nepatvirtintas.
Projekto įgyvendinimą koordinuoja Vyriausybės kanceliarija. Projektą finansuoja Europos Sąjungos struktūriniai fondai, bendra projekto vertė siekia 1,14 mln. Lt. Kūrybiniam projekto etapui skirta 214 tūkstančių Lt.