Bendrovė atsiprašo klientų už nepatogumus ir deda visas pastangas, kad siuntos būtų pristatytos kaip įmanoma greičiau.
„Nuo kovo 1-osios Lietuvos paštas pradėjo perėjimą prie automatizuoto siuntų skirstymo. Šiuo metu esame pereinamajame laikotarpyje: palaipsniui pajungiame ir kalibruojame visus operacijų procesus, kurių yra šimtai, atliekame sistemų tobulinimo darbus. Kadangi veiklą vykdome 24 valandas per parą 7 dienas per savaitę, visus šiuos darbus tenka įgyvendinti paraleliai, nestabdant einamosios veiklos. Tokios apimties projekte neišvengiamai kyla ir iššūkių, dėl kurių šiuo laikotarpiu dalis siuntų gali vėluoti.
Atsiprašome klientų dėl patiriamų nepatogumų – darome viską, kad visas siuntas pristatytume kuo greičiau“, – teigia Norbertas Žioba, Lietuvos pašto Rinkodaros ir pardavimų vadovas.
Anot jo, siekiant užtikrinti kuo spartesnį ir sklandesnį siuntų pristatymą, Lietuvos paštas šiuo laikotarpiu dedikavo papildoma žmonių komandą, kuri Vilniaus logistikos centre pamainomis dirba visą parą. Papildomi darbuotojai taip pat įdarbinti kituose padaliniuose, didesniais pajėgumais šiuo laikotarpiu veiks ir klientus aptarnaujantis kontaktų centras. Nuo šiol klientų patogumui su konsultantais galima susisiekti ir trumpuoju numeriu 1842.
N. Žioba pažymi, kad papildomų iššūkių šiuo metu kelia vis dar dėl pandemijos sutrikusi tarptautinė logistikos grandinė, taip pat neįprastai didelis siuntų srautas, kuris išlieka panašiame lygyje kaip intensyviausiais lapkričio-gruodžio mėnesiais. Vasario mėnesio duomenys rodo, kad LP EXPRESS paštomatais ir kurjeriais keliavęs siuntų kiekis buvo daugiau nei dvigubai didesnis nei tuo pačiu periodu prieš metus. Dėl to pereinamuoju veiklos laikotarpiu atsirado vėlavimų.
„Perėjimą prie automatizuoto skirstymo buvome suplanavę kovą, kai siuntų srautas paprastai būna sumažėjęs. Tačiau dėl karantino ribojimų jis išlieka labai aukštas. Dėl to paskutinius automatizuoto skirstymo projekto etapus įmonės komandai tenka įgyvendinti išskirtinėmis sąlygomis, tad net ir su papildomais resursais bei prevencijos priemonėmis tam tikrų veiklos trikdžių išvengti, deja, nepavyksta. Dabar esame sutelkę visas pajėgas išspręsti susidariusius vėlavimus “, – sako N. Žioba.
Bendrovė atkreipia dėmesį, kad šie vėlavimai – laikini. Baigtas diegti automatizuotas siuntų skirstymas padės gerinti pašto paslaugų kokybę, siuntų pristatymo greitį, mažins klaidų tikimybę, kurios neišvengiamos siuntas skirstant rankiniu būdu.