Perkant bilietus iš anksto į konkrečius aštuonis traukinio reisus, keleiviai mokės mažiau, praneša bendrovė.
Kita vertus, tai reiškia, kad bilietus perkantys vėliau, už juos mokės daugiau nei tie, kurie perka pirmi.
Primename, kad neseniai valstybei arba visiems piliečiams priklausantys „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė atsisakantys įprastų bilietų kasų stotyse, dėl ko pasipiktino vyresni gyventojai.
Pasak bendrovės pranešimo, dinaminė kainodara esą suteiks keleiviams galimybę keliauti pigiau, o bendrovė galės efektyviau valdyti keleivių srautus, atsižvelgdama į iš anksto planuojamą keleivių skaičių.
Populiariausiu maršrutu Vilnius–Kaunas–Vilnius per 2023 metus traukiniais važiavo daugiau nei 1,6 milijono keleivių.
Didžioji dauguma keleivių (83 proc.) bilietus pirko išvykimo dieną, dažniausiai jie rinkosi vienkartinius bilietus.
Pilotiniam dinaminės kainodaros projektui pasirinktas būtent šis maršrutas – tai leis per trumpą laiką pamatyti ir įvertinti besikeičiančius keleivių įpročius.
„Mūsų pagrindinis tikslas – didinti keleivių skaičių traukiniuose, suteikiant jiems galimybę keliauti patogiai, saugiai ir tvariai. Siūlydami galimybę keliauti pigiau, keičiame keleivių įpročius ir skatiname pirkti bilietus ne paskutinę minutę, o kelionę planuoti iš anksto.
Matydami traukinių užimtumą iš anksto galėsime efektyviau valdyti keleivių srautus, pritaikyti riedmenis, užtikrinti dar kokybiškesnį aptarnavimą“, – pranešime cituojama „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.
Vienkartinių bilietų su dinamine kainodara pardavimo startas numatytas rugpjūčio 2 d., bilietus bus galima įsigyti į aštuonis traukinių reisus išvykimams nuo rugsėjo 1 d.
Keleiviai pardavimo platformoje, išskleidus pasirinktos dienos reisus, matys pigesnių bilietų pasiūlymus. Įvedus dinaminę kainodarą, perkant bilietus, išliks ir visos galiojančios komercinės nuolaidos ir lengvatos.
Perkant bilietus į šiuos traukinius prieš mėnesį bilietai kainuos iki 40 proc. mažiau, už antros klasės bilietą vietoje 8 eurų ankščiau bilietus perkantys keleiviai mokės 4,80 euro. Išpirkus ribotą kiekį bilietų, bilietų kaina palaipsniui augs iki reguliarios kainos.
Dinaminės kainodaros projektą aštuoniuose traukiniuose planuojama testuoti iki pat gruodžio mėnesio vidurio.
Tuomet bus priimti sprendimai dėl dinaminės kainodaros įvedimo didesniame traukinių skaičiuje bei kituose maršrutuose.
- Įdarbino gudročių, kuris padarys perversmą geležinkeliuose. Taip neseniai dejavo, kad gręsia bankrotas, kvietė keliauti traukiniais. Ir ką, dabar jau perdaug, reikia atbaidyti?
Testavimas. Ar tos analizės negalima padaryti iš praėjusio laiko parduotų bilietų?
O kas liečia kasininkų atsisakymo - tai jų vietoje jau seniai traukiniuose esantys palydovai tegul šitą darbą atlieka be priemokos, tuo pačiu bus nereikalingi ir naujai pastatyti bilietomatų konsultantai. Gal gana uždarbiauti tiesiai iš keleivių kišenių?