AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir AB Lietuvos paštas bendromis jėgomis sieks dalį tarp Europos ir Kinijos transportuojamų krovinių srauto vežti per Lietuvą. Tai šiandien savo parašais patvirtino bendrovių vadovai Stasys Dailydka ir Lina Minderienė.
„Tikimės, kad siuntos tarp Kinijos ir Lietuvos ateityje bus transportuojamos geležinkeliais. Lietuvos paštas šioje logistikos grandinėje veiktų kaip siuntų paskirstymo centras, įsikūręs Lietuvoje. Tokiu būdu būtų efektyviai panaudojamos tiek abiejų bendrovių kompetencijos, tiek apskritai Lietuvos transporto infrastruktūra“, – tvirtino „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius S. Dailydka.
„Lietuvos geležinkeliai“ Kinijoje yra įkūrę savo atstovybę. Pasirašius bendradarbiavimo sutartį, šia atstovybe, jos resursais, turima duomenų baze naujų partnerių paieškai galės naudotis ir Lietuvos paštas.
„Kinija – pasaulio ekonomikos variklis, turintis milžinišką potencialą. Mes taip pat matome įvairių galimybių šioje šalyje, todėl tikimės, kad ši atstovybė bus visapusiškai naudinga visoms šalims. Viliuosi, kad, Lietuvos paštui ir „Lietuvos geležinkeliams“ dirbant kartu, naujoje rinkoje užsibrėžtus tikslus pavyks pasiekti greičiau ir kokybiškiau“, – teigė Lietuvos pašto generalinė direktorė L. Minderienė.
Dauguma prekių iš Kinijos į Europą keliauja laivais, „Lietuvos geležinkeliai“ siekia, kad dalis jų būtų vežamos geležinkeliais. Šiuo metu bendrovė turi pasirašiusi keturias paslaugų agentavimo sutartis, užtikrinančias saugų ir kokybišką prekių transportavimą tarp Lietuvos ir Kinijos. Taip pat aktyviai dirbama ir ieškoma galimų bendradarbiavimo taškų su tokiomis Kinijos bendrovėmis kaip „Cosco“, „Sinotrans“, „China Railway International Multimodal Transport“, „Beijing Railway Land Bridge International Transportation“, „Bell Huawei Technology“, „CITIC Construction“, „Bondex“, „Genertec“ ir kitomis, bendradarbiaujama su valstybės institucijomis.