„Garsūs prekybos tinklai, norintys steigti parduotuves prekybos centre, tikisi madą suprantančių ir išskirtinių daiktų ieškančio klientų dėmesio, o mes, savo ruožtu, stengiamės, kad į centrą atėjęs pirkėjas būtent tokį asortimentą ir gautų, – teigia miesto stiliaus centro „Europa“ vadovė Gintarė Urnevičienė. – Pop-up parduotuvė prekės ženklams yra gera galimybė savo jėgas išbandyti prekybos centre.“
Momentinės parduotuvės atidarymo naudą mato ir mados namų „Robert Kalinkin“ partnerė Indrė Viltrakytė: „Esame labai patenkinti padarytu sprendimu – pirkėjų dėmesys daug didesnis nei tikėjomės. Pro šalį einančius patraukia interjeras – iš 35 mm tikros kino juostos pagamintos parduotuvės sienos ir lubos. Visa tai atrodo originaliai, tad smalsumas nugali ir žmogus užeina į parduotuvę. Dažnai čia būna ir pats dizaineris, kuris mielai padeda išsirinkti drabužius.“
Jau pirmosiomis veiklos dienomis parduotuvės sulaukė klientų, kuriems svarbu išskirtinumas bei patrauklus kainos ir kokybės santykis. „Džiugu, kad momentinę parduotuvę atidarėme strategiškai patogiame miesto stiliaus centre – tai gera proga mums išbandyti šią vietą, prekybos centro lankytojams pristatyti išskirtinius Lietuvos bei užsienio dizainerių darbus,“ – sako „Decolte“ parduotuvės bendraturtė Laura Šiugždinienė.
Mados ir stiliaus centras „Europa“, valdomas vienos didžiausių nekilnojamojo turto investicijų valdytojų Šiaurės ir Baltijos šalių regione „BPT Asset Management A/S“, duris atvėrė 2004 m. Šiuo metu 21 tūkst. kv. m. centre veikia daugiau nei 80 aprangos, avalynės, namų interjero ir stilingų aksesuarų parduotuvių. Taip pat – 8 kavinės ir restoranai.