Toks sprendimas priimtas įvertinus „Kevin EU“ būklę ir galimybes tęsti veiklą, ketvirtadienį pranešė centrinis bankas.
„Tai reiškia, kad bendrovė negali teikti jokių finansinių paslaugų. Ne vėliau kaip per penkias darbo dienas ji privalo informuoti klientus apie atsiskaitymo su jais tvarką“, – teigiama pranešime.
Bankas skelbia įvertinęs, jog „Kevin EU“ beveik du ketvirčius iš eilės neatitiko ir vis dar neatitinka minimalaus nuosavo kapitalo bei pradinio kapitalo reikalavimų, taip pat nepatvirtino ir nepateikė audituotų metinių ataskaitų, ką jai buvo nurodyta padaryti iki rugpjūčio 30 dienos.
Pasak LB, nors bendrovė jau nebegalėjo teikti mokėjimų apdorojimo paslaugos, vartotojai, kuriems ji vis dar negrąžino lėšų, turi kreiptis tiesiogiai į „Kevin EU“.
Vilniaus apygardos teismas, išnagrinėjęs ieškovių „AV Holding“, „Cloudvisor“, „TeraSky Baltic“ bei kelių kitų asmenų pareiškimus, praėjusią savaitę įmonei iškėlė bankroto bylą. „Kevin EU“ nemokumo administratore paskirta „IS Group“.
Iki tol įmonės veiklą prižiūrėjo LB paskirta bendrovė „Valnetas“ – be jos žinios įmonė negalėjo priimti jokių sprendimų, „Valnetas“ turėjo bankui nuolat teikti informaciją.