Lietuvos banko valdyba įspėjo banką „Luminor“ už tai, kad kliento prašymu jam nesuteikė išsamios informacijos apie jo su banku sudarytų kreditavimo sutarčių vykdymą, nenagrinėjo jo pateiktų prašymų ir nepateikė atsakymų. Tokia poveikio priemonė pritaikyta įvertinus Lietuvos banko Priežiūros tarnybos atlikto vieno „Luminor“ kliento skundo tyrimo rezultatus.
Bankų įstatyme įtvirtinta prievolė klientų prašymus (skundus) dėl su banku sudarytų kreditavimo sutarčių vykdymo ar banko veiksmų, kuriais bankas galėjo pažeisti sutarties su klientu ar teisės aktų reikalavimus, išnagrinėti ir raštu jam atsakyti ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos. Bankas, nepateikdamas atsakymų į kliento prašymus arba pateikdamas juos pavėluotai, pažeidė Bankų įstatymo 56 straipsnio 4 dalyje įtvirtintą prievolę.