Per mėnesį reklamų kiekis padidės iki 500 ir toliau turinys bus plečiamas kasdien.
Interneto televizijoje „New! TV” („www.newtv.lt”) reklamos suskirstytos į katalogus pagal įvairias temas, laikotarpius. Pavyzdžiui, „9-ojo dešimtmečio reklamos”, „Nuobodžių produktų geros reklamos” ir t.t.
„Siekiame sukurti unikalų įrankį pasaulyje, kuris bus aktualus rinkodaros ir reklamos specialistams, šių sričių studentams bei kitiems reklama ir rinkodara besidomintiems žmonėms. Taip pat šiuo projektu viliamės pristatyti pasauliui reklamos agentūrą „New!”, – planus dėsto Tomas Ramanauskas, reklamos kūrimo agentūros „New!” vienas įkūrėjų.
Dauguma „www.newtv.lt” skelbiamų reklamų yra įvertintos pasaulyje, tarp jų žinomų prekių ženklų –„Cadbury”, „McDonald’s”, „Levi’s”, „Puma”, „Skittles”, „Adidas”, „Snickers”, „Budweiser” ir kt.
Pasak T. Ramanausko, projektas „New! TV” unikalus tuo, kad tai ir televizija, ir internetas viename. Jame turinys varžosi ne naujumu, o aktualumu ir įdomumu. Interneto televizijoje platinamomis reklamomis siekiama įkvėpti, lavinti, o kartais tiesiog pralinksminti reklamos ir rinkodaros bendruomenę.
„Kiekvieną dieną ieškome įdomiausių, sėkmingiausių reklamų iš viso pasaulio ir visų laikotarpių ir jas grupuojame į specialius grojaraščius”, – pasakoja T. Ramanauskas.
Interneto televizijoje „New! TV” turinys skelbiamas iš vaizdų pasikeitimo portalo „YouTube”. Anot T. Ramanausko, šiame portale yra milijonai sekundžių reklamų, tad poreikis tarp vartotojų turinį grupuoti ir žymėti pagal temas vis didėja.
„YouTube” nėra taip paprasta surasti norimas reklamas, nes ne visos jų taisyklingai pavadintos. Mes surandame žymias, keistas, įdomias, įkvepiančias reklamas ir priskiriame jas konkrečiai temai”, – pasakoja T. Ramanauskas.
Reklamos televizija „New! TV” startavo balandžio 30 d. Tai ne pirmas interneto projektas, kurį sukūrė reklamos agentūra „New!”. Pernai vasarą „New!” sukūrė alternatyvų interneto enciklopedijos „Wikipedia” dizainą ir paleido svetainę www.wikipediaredefined.com.
Šio projekto tikslas buvo pradėti diskusiją, ar vieną lankomiausių pasaulio tinklalapių galima perdaryti taip, kad jis būtų grafiškai patrauklesnis ir patogesnis. Be to, išbandyti, ar būnant Lietuvoje galima sukurti pasaulinio lygio produktą.
Pasidalinus sprendimu su užsienio ir Lietuvos žiniasklaida bei tinklaraščiais, agentūra gavo daugiau nei 700 laiškų su atsiliepimais, vertinimais, stažuočių prašymais. Tinklalapyje per pirmąsias dvi paras apsilankė virš 20 tūkst. žmonių ir lankytojų skaičius nuolat auga.