• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per pastaruosius dešimt metų lietuvių laisvalaikio leidimo įpročiai pasikeitė radikaliai – besirenkančių poilsį namuose vis labiau mažėja, auga bilietų pardavimai į renginius, ypač – teatrą. Be to, lietuviai renkasi vis profesionalesnius ir brangesnius renginius: vidutinė renginio kaina 2013 m. siekė 49,81 Lt, o aukščiausio lygio pasirodymams negailėta ir kelis kartus didesnių sumų.

Per pastaruosius dešimt metų lietuvių laisvalaikio leidimo įpročiai pasikeitė radikaliai – besirenkančių poilsį namuose vis labiau mažėja, auga bilietų pardavimai į renginius, ypač – teatrą. Be to, lietuviai renkasi vis profesionalesnius ir brangesnius renginius: vidutinė renginio kaina 2013 m. siekė 49,81 Lt, o aukščiausio lygio pasirodymams negailėta ir kelis kartus didesnių sumų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tokias tendencijas rodo dešimt metų veikiančios bilietų platinimo sistemos „Tiketa“ statistika.

REKLAMA

„Didžiausias pokytis per dešimtmetį – augantis domėjimasis teatru. Pats teatras per laiką tapo kokybiškesnis, nes ženkliai išaugo teatrų skaičius, įsikūrė ypač daug komercinių teatrų. Nepaisant pasiūlos augimo, paklausa yra didžiulė, tad ne veltui bilietai į teatrus vis brangsta. Regis, teatro populiarumas sudavė smūgį ir antrajai lietuvių „religijai“ – krepšiniui, šios sporto šakos klubams vis sunkiau pritraukti žiūrovus į rungtynes. Žinoma, tai daugiausia nulėmė faktas, kad ženkliai padaugėjo čempionatų – Eurolyga, Europos taurė, LKL, BBL ir kiti, tad žmonės šiek tiek persisotino“, – kintančias lietuvių pramogavimo tendencijas vardija „Tiketa“ generalinis direktorius Andrius Žiauberis.

REKLAMA
REKLAMA

Pastebima, jog lietuviai įvairias šventes taip pat linkę švęsti nebe namuose, o renginiuose. Dėl to daugėja ir tematinių renginių, pavyzdžiui, specialūs koncertai ir spektakliai Valentino dienos ar kovo 8-osios dienos proga.

„Elektroninės prekybos rinkos tendencijos patvirtina, kad žmonės vis mieliau renkasi įspūdžio dovanas. Net ir per didžiąsias metų šventes daugėja lietuvių, kurie pinigus investuoja ne į maistą ir alkoholį pasisėdėjimui namuose, o verčiau artimuosius pakviečia praleisti laiką drauge koncerte, spektaklyje ar kine“, – teigia mokėjimo internetu būdo „Sving“ vadovas Lietuvoje Augustas Štaras.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2013 m. tūkstančių žiūrovų sulaukė šie renginiai: Laisvojo stiliaus motokroso pasaulio čempionato etapas, Pasaulio karatė čempionatas, tarptautinės rankininkų rungtynės, Lotynų Amerikos šokių čempionatas bei Dalai Lamos paskaita. Populiariausi šou buvo „Disney on Ice“ ir „Cirque du Soleil“, o iš užsienio atlikėjų ir koncertų populiarumu išsiskyrė „Scorpions“ bei Lana del Rey. „Bilietų pardavimai byloja, kad lietuvių jau nebegąsdina aukštos renginių kainos, jie negaili pinigų į mylimiausių atlikėjų pasirodymus ar pasaulinio garso šou.

REKLAMA

Dažnai net ir brangūs bilietai išgraibstomi vos per kelias dienas, todėl tampa svarbu turėti pinigų „čia ir dabar“. Tam puikiai pasitarnauja „Tiketos“ sistemoje įdiegtas atsiskaitymo būdas „Sving“ – bilietus į renginį klientai gali įsigyti iškart, o sumokėti tik po 45 dienų“, – sako „Sving“ vadovas Lietuvoje Augustas Štaras. 2013 metai tapo išskirtiniai populiariausiems Lietuvos atlikėjams – iš kamerinės aplinkos ir klubų daugelis jų pernai persikėlė į didžiąsias šalies arenas.

REKLAMA

Tūkstančių žiūrovų koncertuose sulaukė ne tik Andrius Mamontovas ir „Foje“, Marijonas Mikutavičius bei „Sel“, bet ir vyresniosios kartos atlikėjai – Stasys Povilaitis, Gytis Paškevičius, „Rondo“.

„Sving“ – 2013-aisiais Lietuvoje pristatytas mokėjimo internetu būdas, suteikiantis galimybę už prekę sumokėti vėliau. Šiuo metu jis siūlomas 19-oje lietuviškų el. parduotuvių. Su „Sving“ už prekę galima sumokėti per 45 dienas be jokių papildomų mokesčių, o perkant pakanka nurodyti tik el. pašto adresą ir SMS žinute gautą kodą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų