Į užsienį antrąjį ketvirtį keliavo 92,3 tūkst. šalies gyventojų, arba 2,9 karto daugiau nei per tą patį 2020-ųjų laikotarpį, vidutinė kelionės užsienyje trukmė buvo 6,9 nakvynės, pranešė Statistikos departamentas.
42,3 proc. keliavusiųjų nakvojo pas gimines ir draugus ar privačiajame apgyvendinimo sektoriuje, 54,6 proc. – viešbučiuose ir moteliuose.
Kelionių į užsienį skaičius antrąjį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu 2020 metų laikotarpiu, padidėjo 2,5 karto iki 121,5 tūkstančių. Kelionės su turizmo paslaugų rinkiniu, įsigytu turizmo paslaugas teikiančiose įmonėse, sudarė 37,1 proc. visų kelionių.
Asmeninės kelionės sudarė 76,7 proc. visų kelionių į užsienį, verslo kelionės – 23,3 procento.
Antrąjį ketvirtį daugiausia keliauta į Turkiją (21,4 tūkst., arba 17,6 proc. visų kelionių), Latviją (13,4 tūkst., arba 11 proc.), Lenkiją (11,9 tūkst., arba 9,8 proc.), Graikiją (11 tūkst., arba 9,1 proc.), Vokietiją (8,5 tūkst., arba 7 proc.) ir Egiptą (6,6 tūkst., arba 5,4 proc.).
Lietuvos gyventojai šalies viduje su nakvyne keliavo daugiau
Lietuvos gyventojų kelionių su nakvyne skaičius po šalį šių metų antrąjį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu 2020-ųjų ketvirčiu, padidėjo 32,5 proc. iki 798,8 tūkst., tuo metu vienadienių kelionių skaičius smuko 22,4 proc. iki 1,5 mln. kelionių.
Praėjusių metų antrąjį ketvirtį šalies gyventojo kelionė Lietuvoje vidutiniškai truko 2,3 nakvynės, pranešė Statistikos departamentas.
Po Lietuvą keliavę gyventojai antrąjį ketvirtį išleido 76,5 mln. eurų. Per vieną asmeninę kelionę šalies gyventojai vidutiniškai išleido 95 eurus, per verslo kelionę – 101 eurą.
43 proc. vietinių turistų nakvojo viešbučiuose, svečių namuose arba moteliuose, nuomojamame būste – 29 proc., pas gimines ir draugus – 12 proc., poilsio nuosavame būste – 10 proc., sanatorijose ir sveikatinimo įstaigose – 5 proc., kitur – 1 procentas.
Populiariausia transporto priemonė buvo lengvasis automobilis – juo keliavo 92 proc. šalies gyventojų. Autobusu keliavo 5 proc. turistų, traukiniu – 2 proc., kita transporto priemone – 1 procentas.
Iš vienadienių kelionių 91 proc. kelionių buvo asmeniniu tikslu, verslo tikslu – 9 procentai.