„Latvijos ir Estijos nacionalinės avialinijos pastaruosius keletą metų patiria didelius nuostolius, šių įmonių perspektyvos yra labai miglotos. Prieš porą metų Susisiekimo ministerijos atlikta studija parodė, kad tokiose mažose rinkose kaip Baltijos šalys sėkmės gali tikėtis nebent bendros trijų valstybių avialinijos“, - sakė Lietuvos susisiekimo ministras E. Masiulis.
Jis siūlo kolegoms iš Latvijos ir Estijos atnaujinti diskusijas šia tema ir atlikti naujus skaičiavimus, ar bendros įmonės kūrimas pasiteisintų.
Latvija šiuo metu ieško strateginio investuotojo nuostolingai dirbančiai aviakompanijai „airBaltic“. Augant nuostoliams Estijoje taip pat prasidėjo diskusijos dėl „Estonian Air“ ateities.
Dviejų šalių ministrai taip pat aptarė galimybes įsteigti bendrą Lietuvos ir Latvijos paštų įmonę, kuri teiktų pasiuntinių paslaugas.
„Bendra dviejų valstybių įmonių kooperacija, galbūt prisijungiant ir Estijos paštui, sustiprintų mūsų įmonių pozicijas konkurencinėje kovoje su kitų valstybių siuntų bendrovėmis, leistų gerinti paslaugų kokybę. Bendrai įmonei būtų lengviau žengti ir į tarptautinę rinką“, - įsitikinęs E. Masiulis.
Lietuvos paštas šiuo klausimu jau yra pradėjęs derybas su Latvijos paštu.
Dviejų šalių transporto ministrai taip pat aptarė europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ projekto vykdymo eigą. E. Masiulis teigė, kad svarbu, jog europinė vėžė nesibaigtų ties Latvijos siena ir šį projektą vienodais tempais vykdytų visos šalys partnerės. Tokiai pozicijai pritarė ir Latvija.