Australijos „Queensland“ universiteto atliktas tyrimas parodė, kad įvairius drabužius reklamuojantys super ploni modeliai nepadeda parduoti prekės – žmonėms reklamose labiau patinka matyti į save panašius modelius.
Universiteto mokslininkė sukūrė seriją reklamų, kuriose reklamuojamas apatinis trikotažas. Kiekvienoje reklamoje produktus reklamuoja itin liekna bei šiek tiek apkūnesnė mergina.
Apklausus 400 jaunų merginų, paaiškėjo, kad jos neteikia pirmenybės nė vienai reklamai. Tačiau 18-25 amžiaus respondentės teigė, jog joms labiau imponuoja „sunkesni“ modeliai.
„Reklamos specialistai turėtų atkreipti į tai dėmesį. Dažnai mąstoma, kad lieknos, nepriekaištingų formų merginos padeda geriau parduoti produktą, tačiau akivaizdu, jog tai nėra visiškai teisinga“, - sakė tyrimo autorė.
Bendrovė „Dove“ savo reklaminėje kampanijoje jau yra panaudojusi „realias moteris“. Kaip tai atrodė, galite pamatyti čia.