Pasak „Lidl Lietuva“ pardavimų organizavimo departamento vadovės Jolitos Savičiūtės, atsiskaityti už pirkinius savitarnos kasoje renkasi kas antras klientas, o nauja sistema tai padaryti leis dar greičiau.
„Nuo šiol apsipirkimo procesą pagreitins ir nauja savitarnos kasų sistema – raiškesnis ekranas, pagerinta prekių svorio kontrolė, greitesnis kasos darbas, kurie leis klientams už prekes atsiskaityti dar sklandžiau“, – sako J. Savičiūtė.
Nauja savitarnos kasų sistema išsiskiria ne tik patogesniu meniu bei aiškesniais mygtukais, taip pat atnaujinta ir prekių paieškos sistema.
„Naujose savitarnos kasose prekių grupės yra sugrupuotos į pogrupius, todėl reikalingą produktą surasti bus dar paprasčiau. Taip pat įdiegtas prekių grupavimas pagal jų populiarumą, pavyzdžiui, pirkėjai vienoje skiltyje galės rasti dažniausiai perkamus produktus bei prekes su nuolaida“, – tvirtina J. Savičiūtė.
Ji priduria, kad atnaujintose kasose taip pat patobulinta funkcija į prekių krepšelį pridėti vienkartinius plastikinius bei popierinius maišelius. Dar greitesnį naudojimąsi savitarnos kasomis užtikrins galimybė konsultantui dalį autorizacijų atlikti nuotoliniu būdu, todėl laukti, kol darbuotojas prieis prie kasos, nebereikės.
„Atnaujintos kasos leidžia konsultantui naudoti mobilų įrenginį, todėl tokius klausimus, kaip, pavyzdžiui, pirkėjo amžiaus patvirtinimas, darbuotojas galės išspręsti nuotoliniu būdu“, – pasakoja J. Savičiūtė.
Šiuo metu Lietuvoje veikia 78 „Lidl“ parduotuvės 29 šalies miestuose.