• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prekybos tinklui „Lidl Lietuva“ skirta 100 tūkst. eurų bauda už klaidinančią lyginamąją reklamą. 

Prekybos tinklui „Lidl Lietuva“ skirta 100 tūkst. eurų bauda už klaidinančią lyginamąją reklamą. 

REKLAMA

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba teigia, kad „Lidl Lietuva“ reklamoje lygino savo ir kitų parduotuvių prekių kainas, tačiau buvo lyginamos ne tuo pat metu buvusios kainos, todėl reklama nebuvo objektyvi ir klaidino vartotojus.

„Aktualios ir nebeaktualios kainos palyginimas gali atspindėti ne objektyvų, bet dirbtinai reklaminės veiklos subjekto sukurtą kainų skirtumą ir jų lyginimą“, – pranešė tarnyba.

Tarnybos vertinimu, vartotojas galėjo susidaryti įspūdį, jog „Lidl Lietuva“ prekėms taikė nuolaidą, nors iš tiesų jų netaikė.

Tarnyba nurodė ne kartą informavusi įmonę, kad jos reklama galimai neatitinka reikalavimų. Bendrovė aiškino ketinanti ją teikti tinkamumai, tačiau, tarnybos vertinimu, jokių esminių pakeitimų neatliko.

REKLAMA
REKLAMA

Tarnybos nutarimas dar gali būti skundžiamas teismui.

Papildyta 10:58 val.:

Reaguodama į paskirtą baudą, bendrovė taip pakomentavo situaciją:

„Lidl“ skiria ypatingą dėmesį tam, kad klientams skirtuose leidiniuose informacija būtų išsami ir tiksli, todėl ir lyginant produktų kainas su konkurentais yra aiškiai nurodomas lyginamas laikotarpis bei konkretus prekybos tinklas.

REKLAMA

Informuodama apie prekių kainas „Lidl“ naudoja ir kainų palyginimą, kuomet leidiniuose klientams „Lidl“ nenuolatinio asortimento prekių, kurios siūlomos tik ribotą periodą, pavyzdžiui, savaitę, kainos lyginamos su konkuruojančių prekybos tinklų taikomomis reguliariomis (neakcijinėmis) kainomis.

Visi tokie palyginimai yra žymimi specialiu ženklinimu, kuris juos aiškiai atskiria nuo kitų tokio ženklinimo neturinčių „Lidl“ pasiūlymų, taip įgalindamas vartotojus kainų palyginimo pranešimus lengvai atpažinti ir tinkamai suvokti.

Todėl, „Lidl“ vertinimu, toks lyginamosios reklamos pateikimas ir turinys yra išsamus, aiškus ir neklaidina vartotojų. Tuo pačiu suprantame, jog lyginamosios reklamos principų taikymas kainų leidiniuose Lietuvoje nėra plačiai paplitusi praktika, todėl dėl neapibrėžtumo ir kyla tokios diskusijos. Atsižvelgiant į tai, svarstysime galimybę kreiptis į teismą siekiant suformuoti teisminę praktiką, pagal kurią būtų reglamentuoti vieningi klientų informavimo principai visiems rinkos dalyviams.“

Čia dar ne viskas.. Būna LIDL reklamuoja daržoves .. kaina už 1 kg- bet parduoda vienetais... ir dar aiškina, kad teisinga kaina lentynoje... Nors TELE ir šalia parduotuvės esančiose reklamose- nurodyta kaina už 1 kg.. Tai kartą neapsikenčiau ir paprašiau kompensuoti pinigus.. Kaip kudakavo.. tipo niekas nesikreipė dėl pinigų grąžinimo.. tik aš tokia bjauri... Sakau- einant į parduotuvę- stovi reklaminis skydas televizijoje reklamuoja.. pinigus grąžino tik tada , kai paakiau, kad kreipsiuos dėl melagingos reklamos...
o kaip IKI pardavineja prie prekes uzraso vieneto kaina tai zmogus ir ima viena preke ,o pasirodo rikia imti viena plius viena ,senute is kasos kulniuoja pasiimti i sale antros prekes su iki is vis kosmaras
Absurdas reklama pamaišė tegul kitomis parduotuvėms pasidomi maxima, iki kurios pardavinėja sugedusius maisto produktus.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų