„Blogiausiu atveju krova Ventspilio uoste gali sumažėti dviem trečdaliais, Rygos uoste – 45 proc., o Liepojos uoste – 20-30 proc.“, – Talis Linkaitis.
Jis pabrėžė, kad tai yra preliminarūs vertinimai, o labai daug kas priklausys nuo aplinkybių.
T. Linkaits sakė, kad visoms Susisiekimo ministerijai pavaldžioms įmonėms nurodyta pateikti preliminarius situacijos ir galimų pasekmių vertinimus.
„Turiu pasakyti, kad uostai yra šiek tiek geresnėje padėtyje, nes Latvijos ekonomikai reikia žaliavų, ir nesvarbu, ar jos būtų iš Rusijos, ar iš kitų šalių. Akivaizdu, kad didžioji šių žaliavų dalis atgabenama jūra, tai yra jos importuojamos ir perkraunamos uostuose. Žinoma, tai nereiškia, kad poveikis bus nedidelis“, – pridūrė ministras.