"Jei Lietuva nuspręstų keisti "Rail Baltica" projekte numatytą maršrutą, tai, galbūt, taip pat reikš ankstesnių Europos Sąjungos sprendimų pakeitimus. Nepaisant to, Latvijos parlamento užsienio reikalų komitetas tikisi, kad Lietuvos veiksmai nepakeis Europos Parlamento ir ES Tarybos pozicijos. Todėl neverta laukti projekto įgyvendinimo kitose Baltijos šalyse korekcijų, įskaitant ir dėl finansavimo", - sakė komiteto vadovas Ojaras Erikas Kalninis.
Lietuvos ambasadorius buvo paprašytas apie šiuos nuogąstavimus informuoti Lietuvos Vyriausybę ir Seimą.
R.Degutis Latvijos parlamentarams pranešė, jog "Rail Baltica" trasos Lietuvoje galimų pakeitimų studija bus baigta iki šių metų pabaigos, taip pat patikino, kad politinių rizikų šiam projektų nėra.
Lietuva 100 kilometrų atšaką nuo Kauno iki Vilniaus nori modernizuoti, kad visų Baltijos valstybių sostinės būtų sujungtos transeuropine vėže, tačiau tam priešinasi Estija, todėl vis dar nesusitariama dėl bendros įmonės akcininkų sutarties, kurią anksčiau planuota pasirašyti dar sausio pradžioje.
2015 metais Lietuvoje turėtų būti nutiesta apie 1,3 mlrd. litų vertės apie 120 kilometrų transeuropinės vėžės nuo Lenkijos sienos iki Kauno.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.