Vakar, spalio 16 d., dėl oro sąlygų sutriko numatytas skrydžių grafikas Krokuvos oro uoste – dauguma maršrutų buvo keliskart per dieną atidėti. Dėl darbuotojų trūkumo ir prasto darbo koordinavimo susidarė spūstys, keleiviai atvirai žiniasklaidos atstovams reiškė nepasitenkinimą dėl informacijos trūkumo. Iš Krokuvos į Varšuvą skrendantys žmonės jau antrą dieną iš eilės laukia savo skrydžio – rūkas vis dar nesisklaido.
„Tikėjomės, kad vakar, pralaukę visą dieną oro uoste, šįryt į Varšuvą išskrisime rytiniu reisu, tačiau mūsų skrydis vėl buvo atidėtas. Laukiame 14 val. skrydžio. Tuomet Varšuvoje teks laukti visą dieną, kad 22,35 val. galėtume skristi į Vilnių. Esu labai pavargęs, nes vakar teko stovėti milžiniškose eilėse maždaug pustrečios valandos. Praėję patikrą ir sužinoję, kad skrydis atidėtas, turėjome laukti eilėje, kol LOT kompanijos ofise pasiėmėme naujus bilietus, tuomet vėl laukėme eilėje, kad galėtume užsiregistruoti skrydžiui. Po to vėl praėjome patikras ir vėl buvo atšauktas skrydis. Tuomet vėlai vakare mus nuvežė į viešbutį, o ryte vėl bandėme išskristi, deja, nesėkmingai“, – skundžėsi į Vilnių aplankyti draugų skrendanti studentė Agnieszka.
Į Čikagą per Varšuvą skrendantis Johnsd pasipiktinęs, kad Krokuvos oro uoste keleiviams dėl atidėtų skrydžių suteikiama pernelyg menkai informacijos . „Atrodo, kad niekas nesuka dėl to galvos ir kad jiems tai normalu. Aš negaliu to suprasti: visi vaikšto ramūs, nedidina pajėgų, kad keleiviai būtų aptarnaujami greičiau. Pernai skridau į JAV per Varšuvą esant dar didesniam rūkui, bet viskas vyko sklandžiai. Keista, kad dabar yra kitaip, o baisiausia, kad per garsiakalbius nieko nepaaiškina“, – piktinosi dažnai pažintiniais tikslais keliaujantis vyras.
Vezejugidas.lt pasiteiravo LOT biuro darbuotojų, kodėl situacija oro uoste tokia problematiška ir klientai aptarnaujami taip lėtai. Darbuotoja atsakė lakoniškai – „trūksta žmonių“.
Krokuvos oro uosto tinklalapyje jokios informacijos ar apgailestavimų dėl sutrikusių skrydžių nėra, negano to, tinklalapio dėl techninių kliūčių potencialiems naudotojams nerodo. „Atsiprašome, tinklalapis nevisiškai funkcionalus dėl pernelyg didelio lankytojų skaičiaus“, – rašoma krakowairport.pl.
„Nesuprantu, kaip taip įmanoma. Negana to, kad per garsiakalbius beveik nieko nešneka, o jei šneka, tai nesuprantamai, tai dar ir tinklalapis neveikia. Koks čia pasiaiškinimas, kad per didelis lankytojų skaičius“, – sako rumunas Sabozch, atvykęs į Lenkiją aplankyti merginos ir negalintis sklandžiai grįžti namo per Varšuvą.
Ant LOT biuro durų tik šįryt atsirado informacinis lapas, kuriame parašytas skambučių centro numeris, jei žmonės norėtų išsiaiškinti apie šios dienos skrydžius iš Krokuvos oro uosto šį tą daugiau.
Žydrė DARGUŽYTĖ, specialiai iš Krokuvos oro uosto