• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Europarlamentaro Viktoro Uspaskicho šeimos valdomos mėsos perdirbimo įmonės „Krekenavos agrofirma“ reklama galėjo klaidinti pirkėjus, paskelbė vartotojų teisių gynėjai.

Europarlamentaro Viktoro Uspaskicho šeimos valdomos mėsos perdirbimo įmonės „Krekenavos agrofirma“ reklama galėjo klaidinti pirkėjus, paskelbė vartotojų teisių gynėjai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba lapkričio 24 dieną pripažino, kad „Krekenavos agrofirma“ pažeidė Reklamos įstatymą ir skyrė įmonei 1 tūkst. eurų baudą. Tai pirmas kartas, kai tarnyba pritaikė sankcijas „Krekenavos agrofirmai“.

REKLAMA

Pasak „Krekenavos agrofirmos“ komercijos direktorės Linos Audickienės, bendrovė su tokiu sprendimu nesutinka ir skųs jį teismui.

„Kadangi vyks teismo procesas, nuo komentarų šiuo metu susilaikome“, – BNS teigė L. Audickienė.

Vartotojų teisių gynėjai vadovavosi Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnybos, į kurią dėl „Krekenavos agrofirmos“ reklamos kreipėsi viena didžiausių šalies mėsos perdirbimo bendrovių„Biovela Group“, išvada.

REKLAMA
REKLAMA

„Krekenavos agrofirma“ reklamoje vartojo teiginius „mėsingos“, „mėsingas“ ir „mėsinga“, kuriais daroma nuoroda, kad bendrovės mėsos gaminiai pasižymi ypatingomis savybėmis, nors tokios savybės būdingos visiems panašiems gaminiams. Visi aukščiausios rūšies mėsos gaminiai pasižymi mėsingumu – didesniu kiekiu mėsos nei pirmos ar antros rūšies mėsos gaminiai“, – komentare BNS sakė Maisto tarnybos komunikacijos skyriaus vedėja Giedrė Nenartavičiūtė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak jos, bendrovės, ženklindamos produktus, gali teikti ir papildomą informaciją, tačiau ji turi atitikti teisės aktus ir neklaidinti vartotojų.

„Biovela Group“ generalinio direktoriaus Audriaus Kantausko teigimu, bendrovė siekia, kad vartotojus pasiektų teisinga informacija apie maisto produktų sudėtį.

REKLAMA

„Tokiu būdu klaidinamas ne tik vartotojas bet ir komunikuojama žinia, kad kitų gamintojų gaminiai yra prastesnės kokybės“, – komentare BNS sakė A. Kantauskas.

„Krekenavos agrofirma“ teiginius „mėsingos“, „mėsingas“ ir „mėsinga“ reklamoje naudojo nuo 2012 metų liepos. Bendrovė vartotojų teisių gynėjams nurodė, kad iki šiol pažeidimų dėl produktų ženklinimo nebuvo.

Šių metų kovą vienintele „Krekenavos agrofirmos“ akcininke tapo V.Uspaskicho vaikų Julijos ir Eduardo valdoma įmonė „Edvervita“. Iki tol 65,9 proc. akcijų valdė koncerno „Vikonda“ kiaulininkystės kompleksas „Josvainių agrofirma“, dar 34,09 proc. – „Vikonda“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų