„Nors kol kas didesnių problemų gyventojams grąžinti kreditus nekyla, tačiau skatiname finansų įstaigas pasiruošti iš anksto ir, reikalui esant, lanksčiai reaguoti, jei klientai pradėtų susidurti su finansiniais sunkumais“, – pranešime sakė LB valdybos narys Simonas Krėpšta.
„Priemonės yra net kelios – vadinamosios kredito atostogos, taip pat kredito restruktūrizavimas“, – teigė jis.
LB teigimu, jei vartotojui kyla sunkumų mokant būsto ar vartojimo kredito įmokas, jis gali kreiptis į kredito davėją – įvertinęs konkrečią vartotojo situaciją kredito davėjas gali pasiūlyti įvairių kredito pertvarkymo būdų, pavyzdžiui, atidėti įmokų mokėjimą iki trijų mėnesių, pailginti kredito grąžinimo terminą.
LB vertinimu, kredito davėjas gali taikyti kredito restruktūrizavimą ir vartotojui palankesnėmis sąlygomis, tokiu atveju, kai kredito gavėjas dar vykdo savo įsipareigojimus, tačiau matoma, kad artimiausiu metu jis susidurs su finansiniais sunkumais.