JAV maisto ir vaistų administracija (FDA) įspėjo prancūzų kosmetikos gigantės „ L'Oréal“ „Lancôme“ JAV veikiantį padalinį dėl klaidingos produktų reklamos, rašo „Wall Street Journal“
FDA teigia, kad kompanija peržengė ribas, reklamuodama savo brangius kremus nuo raukšlių. Raginama atsisakyti klaidinančios reklamos, nes priešingu atveju kompanijos produkcija gali būti išimta iš prekybos.
Laiške, kuris buvo išsiųstas „ L'Oréal“ atstovams, FDA pabrėžia, kad „L'Oréal“ savo kremų nuo raukšlių reklamoje naudoja tokius teiginius, kaip „kremas paskatina genų aktyvumą ir stimuliuoja jaunystės baltymų gamybą“. Anot FDA agentūros, toks reklaminis šūkis teigia, kad produktas turi savybių, kurios keičia žmogaus kūno funkcionavimą, o tai savo ruožtu reiškia, kad tokių savybių turintys kremai jau turi būti priskiriami prie vaistų.
Toks FDA susidomėjimas kosmetikos gigantų produkcija rodo, kad už anti-senėjimo efektą teikiančius gaminius ateityje gali būti reikalaujama specialių priemokų.
„L'Oréal“ kartu su savo konkurentais „Procter & Gamble Co“ yra lyderiaujančios kompanijos anti-senėjimo produktų linijoje. Šių produktų rinka, anot „Euromonitor International“, nuo 2,7 mlrd. JAV dolerių 2010 m. paaugo iki 2,9 mlrd. JAV dolerių 2011 m.
Įspėjimą gavusios kompanijos atstovė Rebecca Caruso patvirtino, kad kompaniją FDA laiškas pasiekė ir į jį bus atsakyta kaip įmanoma skubiau. Ji taip pat patikino, kad „Lancôme“ kremais prekiaujanti kompanija visada laikosi numatytų įstatymų ir atsižvelgia į reguliavimo institucijų rengiamus standartus.