Mieste kompiuterius namuose turėjo 76 proc., kaime – 63 proc. namų ūkių, o interneto prieigą – atitinkamai 77 ir 65 procentai.
Beveik visi (99 proc.) namų ūkiai, turintys namuose interneto prieigą, naudojosi plačiajuosčiu ryšiu. 88 proc. interneto prieigą turinčių namų ūkių naudojosi plačiajuosčiu laidiniu ar belaidžiu fiksuotu ryšiu, 42 proc. naudojosi mobiliojo ryšio tinklais.
60 proc. namų ūkių, neturinčių interneto prieigos namuose, nurodė, kad jiems internetas nereikalingas. Kitos priežastys, dėl kurių nesinaudota internetu namuose, – reikiamų įgūdžių neturėjimas, brangi įranga, dideli paslaugų tarifai arba galimybė naudotis internetu kitur.
Statistikų teigimu, pirmąjį šių metų ketvirtį kompiuteriu naudojosi 73 proc. 16–74 metų amžiaus gyventojų. Kompiuteriu naudojosi 97 proc. 16–24 metų amžiaus ir 95 proc. 25–34 metų amžiaus gyventojų. Iš 65–74 metų amžiaus gyventojų kompiuteriu naudojosi 26 proc. asmenų, o 66 proc. niekada neteko juo naudotis.
Dauguma (81 proc.) asmenų, kurie pirmąjį ketvirtį naudojosi kompiuteriu, naudojosi juo kasdien, 16 proc. – bent kartą per savaitę, bet ne kasdien.
Internetu 2016 metų sausį-kovą naudojosi 74 proc. visų 16–74 metų amžiaus gyventojų (2015 metų pirmąjį ketvirtį – 71 proc.). Iš 16–24 metų amžiaus gyventojų internetu naudojosi 99 proc., iš 65–74 metų amžiaus gyventojų – 26 proc. Iš dirbančių asmenų internetu naudojosi 88 procentai.
Internetas daugiausia buvo naudojamas naujienoms skaityti, ryšiams, informacijos paieškai. Ryšiams internetą naudojo 69 proc. visų 16–74 metų amžiaus gyventojų, 54 proc. naudojosi internetinės bankininkystės paslaugomis, 50 proc. bendravo socialiniuose tinkluose.
Šių metų pirmąjį ketvirtį prekes ir paslaugas asmeniniams tikslams internetu pirko ar užsakė 24 proc. visų 16–74 metų amžiaus gyventojų, arba 31 proc. asmenų, kurie naudojosi internetu. Dažniausiai elektroninė prekyba buvo naudojama perkant drabužius, avalynę, sporto prekes (60 proc. el. prekybos vartotojų), namų ūkio reikmenis ir bilietus į renginius (po 43 proc.).
Duomenys apie informacinių technologijų naudojimą namų ūkiuose surinkti, apklausus 7,1 tūkst. 16–74 metų amžiaus asmenis.