Praėjusią savaitę „The Washington Post“ grupę nusipirkęs kompanijos „Amazon“ vadovas „Jeffas Bezosas tapo įtikinamiausiu tokios tendencijos pavyzdžiu. Visgi diskutuojama apie reklamavimo ir pateikimo sąlygų gerinimą. O tai gali pakeisti šią rinka teigiama linkme.
CNBC rašoma, kad interneto dėka, galima nustatyti kiek vidutiniškai skaitytojas skaito straipsnį ir daugelis jų tiesiog perskrodžia visą tekstą žvilgsniu. Jei dėmesio nepatraukia paryškintas tekstas ar išskirta citata vidutiniškai yra perskaitomos pirmosios trys teksto pastraipos.
Tyrimų agentūros „Gallup“ duomenimis, tik vienas iš keturių amerikiečių skaito laikraščius.
„Pasitikėjimas laikraščiais ir televizija keletą metų menko. Nuo 2007 metų šios žiniasklaidos priemonės ieškojo būdų, kaip rasti teisingą strategiją ir patraukti auditoriją iš interneto. Tam įtakos turėjo ir populiarėjantys socialiniai tinklai, kurie leido patiems skaitytojams įsitraukti į žiniasklaidos kuriamas istorijas“, - teigia „Gallup“ tyrėja Elizabeth Mendes.
Besikeičiantys skaitymo įpročiai yra ne vienintelis reiškinys, prie kurio turi prisitaikyti leidėjai. Šiandien žmonės visai kitaip renkasi, ką skaityti.
Skaitytojai šiandien yra linkę sekti istorijas pagal jų populiarumą socialiniuose tinkluose. Kitaip tariant jų draugai iš dalies atlieka redaktoriaus funkciją. Jeigu istorija tampa populiari ir ja visi dalijasi savo paskyrose, tikėtina, kad straipsnio populiarumas ženkliai išaugs.
Laikraščiams teks prisitaikyti ir paversti straipsnius tokiais, kuriuos lengva „permesti akimis“. Tuo tarpu istorijos turės būti pakankamai įtraukiančios, kad jomis dalintųsi socialinių tinklų vartotojai.