Parduotuvių tinklo „Gausa“ direktorius Egidijus Zagorskis teigia, kad per pastaruosius metus dėvėtų drabužių pardavimas mažėja. Galima to priežastis – išaugusi konkurencija.
Pašnekovo tikinimu, klientai kaip ir visur ieško pigių prekių, geros kokybės. Patirtis rodo, kad žmonės mieliau renkasi dėvėtus, iš užsienio atkeliavusius rūbus, o ne kiniškus gaminius, kurie po pirmojo skalbimo praranda prekinę išvaizdą. „Lyginant 5 metų laikotarpį, matome, kad drabužių iš Europos kokybė irgi suprastėj, jų kiekis sumažėjo. Turbūt ekonominė krizė palietė ir Vakarų žmones, kurie nebenori taip lengvai atiduoti tų rūbų. Juos stengiasi nešioti kuo ilgiau. To anksčiau nebuvo, jie lengvai atsisveikindavo su geros kokybės rūbais. Mes negalime gauti geros kokybės rūbų už gerą kainą“, – Žinių radijo laidoje „Verslo ritmu“ sakė E. Zagorskis. Didmeninėse dėvėtų rūbų parduotuvės prekės pabrangsta 30–35 proc., pripažino pašnekovas. Pirkėjai neturėtų stebėtis, nes tokių parduotuvių tinklų kūrimas ir išlaikymas atsieina daugiau nei smulkiųjų parduotuvių. „Smulkieji verslininkai perka verslo liudijimą ir dirba daugiau nemokėdami jokių mokesčių. Mes atidarome naujas parduotuves, priimame naujus žmones, tai mums kainuoja papildomas išlaidas. Ir pridėtinės vertės mokestį, ir gyventojų pajamų mokestį, ir pelno mokestį mokam“, – teigė pašnekovas.
Parengė Laura Bagdžiūnaitė