Remiantis tyrimų bendrovės skaičiavimais, pardavimų pajamos iš platformų, kurias valdo technologijų milžinės, tokios kaip „Alibaba“ ir „JD.com“, pasiekė maždaug 262 mlrd. juanių (36,7 mlrd. JAV dolerių) akcijos, intensyviausiai vykusios nuo ketvirtadienio vakaro iki penktadienio ankstaus ryto, metu.
Analitikai pažymėjo, kad paklausa buvo silpnesnė nei ankstesniais metais, o vartotojai naujienų agentūrai AFP teigė, kad perkamosios galios trūkumas ir griežtos nulinio COVID politikos paveikta ekonomika sumažino norą išlaidauti.
Nepaisant to, bendra nuo spalio pabaigos parduotų produktų vertė pirmą kartą „gali viršyti trilijoną juanių“, anksčiau paskelbtame pranešime teigė tyrimų įmonės „Forrester“ analitikas Xiaofengas Wangas.
„Šiemet prekybininkai ir platformos mažiau dėmesio skiria pardavimams, o daugiau – pelnui ir perskaičiavimų koeficientams“, – pridūrė technologijų analitikas Liu Xinglianga.
„Po tiek metų natūralu, kad akcija tampa mažiau populiari“, – mano analitikas.
„Kinijos vartotojai tapo racionalesni ir nebekaupia didelių prekių kiekių, kaip tai darė ankstesniais metais“, – naujienų agentūrai AFP sakė ekonomistas Songas Qinghui.
„Jie perka pagal savo poreikius, galbūt dėl to, kad vartojimas tampa skaidresnis, taip pat dėl COVID-19 pandemijos poveikio“, – pažymėjo analitikas.
„Vienišių dienos“, šventė, minima lapkričio 11 dieną, pradėta švęsti daugiau nei prieš dešimtmetį ir jos metu prekiautojai tradiciškai vieną parą siūlo dideles nuolaidas.
Akciją pirmiausia sumanė „Alibaba“, o netrukus ji išaugo ir apėmė didžiąją Kinijos mažmeninės prekybos sektoriaus dalį.
Dabar prekybininkai siūlo įvairaus lygio nuolaidas ne tik lapkričio 11-ąją, bet nuo pat spalio pabaigos.
Dar neseniai buvusios įnirtingo vartojimo festivaliu, pastaraisiais metais akcijos apimtys kiek išblėso, nes Pekinas ėmėsi griežtų veiksmų prieš internetines platformas.
Klientai taip pat pastebi sumažėjusius pasiūlymus ir nuolaidas.