Užsakymai internetinėse platformose abiejose šalyse nebebus priimami nuo vasario 15 dienos, o kovo mėnesį platformos visai užsidarys, teigiama dviejuose tinklalapiuose pirmadienį paskelbtuose pranešimuose.
„JD.com“ atskirame pranešime teigė ketinanti plėtoti savo tarpvalstybinį tiekimo grandinių verslą, veikiantį Pietryčių Azijoje ir kitose pasaulinėse rinkose.
Įmonė turi arba valdo sandėlius ar pramonės parkus Vietname, Malaizijoje ir Indonezijoje.
Internetinės prekiautojos Pietryčių Azijoje susiduria su intensyvia konkurencija, įskaitant „JD.com“ konkurentę Kinijoje „Alibaba Group“.
„JD.com“ pranešė, kad rugsėjį pasibaigusį ketvirtį uždirbo 6 mlrd. juanių (800 mln. JAV dolerių) pelną, o pardavimai siekė 243,5 mlrd. juanių (34,2 mlrd. JAV dolerių).
Tai buvo geresnis rezultatas, palyginti su 2,8 mlrd. juanių (370 mln. JAV dolerių) nuostoliais per tą patį laikotarpį praėjusiais metais – tuomet pardavimai siekė 218,7 mlrd. juanių (32,4 mlrd. JAV dolerių).
„JD.com“ veiklai užsienyje ir kitam „naujam verslui“ teko šiek tiek daugiau nei 2 proc. visų pardavimų, pranešė bendrovė.