• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos kelių, tiltų ir geležinkelių projektavimo įmonė „Kelprojektas“ pasirašė sutartį su AB „Kauno tiltai“. Pagal šią sutartį „Kelprojektas“ turi parengti geležinkelio koridoriaus IX B Vilniaus aplinkkelio KyviškėsValčiūnai rekonstravimo ir antrojo kelio statybos darbo projektą.

REKLAMA
REKLAMA

Naujuoju aplinkkeliu siekiama nukreipti traukinių eismą nuo Vilniaus miesto centro, per kurį šiuo metu važiuoja prekiniai traukiniai. Bendrovė „Kelprojektas“ įsipareigojo parengti tiek senosios geležinkelio linijos rekonstrukcijos projektą, tiek ir projektuoti naująją geležinkelio liniją. Projektavimo darbai planuojami baigti š.m. liepą, projekto vertė 2mln. litų.

REKLAMA

„Dalyvavimą šiame projekte laikome reikšminga proga prisidėti prie šalies geležinkelių sistemos plėtros ir modernizavimo. Tai sudėtingas, bet ir nepaprastai įdomus darbas, padėsiantis subalansuoti traukinių eismą Vilniaus mieste ir suderinti tiek vežėjų, tiek ir miesto bei jo gyventojų poreikius bei apsaugoti aplinką“, - sakė Algimantas Medžiaušis, UAB „Kelprojektas“ generalinis direktorius.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak A. Medžiaušio, naujoji geležinkelio linija tęsis 25 km, bus įrengtos pervažos, pėsčiųjų perėjos, viadukai, pralaidos. Šiame projekte didelis dėmesys bus skiriamas poveikio aplinkai vertinimo darbams, kuriems bus pasitelkta naujausios turimos programos ir įranga.

„Tiek geležinkelio rekonstrukcijos, tiek naujos linijos tiesimo metu būtina įvertinti, kokį poveikį aplinkai ir visuomenei gali turėti numatomo projekto įgyvendinimas ir užtikrinti, kad aplinkosauginė situacija pagerėtų arba neigiamas poveikis būtų sumažintas iki minimumo.  Todėl vieni svarbiausių darbų susiję su biologinės įvairovės išsaugojimu, apsauga nuo oro ir vandens taršos bei triukšmo. Pavyzdžiui, kaip apsaugą nuo važiuojančių krovininių traukinių bildesio projektuosime specialias garsą slopinančios sienutes“, - sakė Rimantas Nugaris, UAB „Kelprojektas“ geležinkelių infrastruktūros projektavimo direktorius.

Projekto darbai planuojami baigti po 200 dienų, t.y. š.m. liepą. Rekonstravus senąją geležinkelio liniją ir nutiesus naująją, krovininių traukinių greitis šioje trasoje padidės iki 80 km/h., dėl ko krovininių traukinių važiavimo laikas nuo Kyviškių iki Vaidotų skirstymo stoties sutrumpėtų apie 11 minučių. Be to, nauju dvikeliu būtų galima vežti daugiau krovinių, sumažėtų nelaimingų atsitikimų tikimybė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų