Ryšių su visuomene specialistų teigimu, ketvirčio rezultatai ar nauji mokėjimo planai – tai progos, kada suaktyvėja mobiliojo ryšio tiekėjai.
Jų atstovai puola masiškai skambinti konkurentų klientams ir siūlo save. Mobiliojo ryšio operatoriai atkerta: šis viliojimo būdas – visada vienodo dažnumo ir su uždarbiu nesusijęs, praneša LTV „Panorama“.
Mobiliojo ryšio operatorių nuotolinė rinkodara, tai yra, skambinėjimas žmonėms, anot viešųjų ryšių specialistų, bene pigiausias paslaugų pardavimo būdas, kai norimas rezultatas pasiekiamas kur kas greičiau nei tradicinėmis reklamos formomis.
Tad esą nieko keisto, kad nuotolinė rinkodara aktyviau naudojama pastebėjus, jog rezultatai nėra tokie džiuginantys, kaip planuota.
„Kai ketvirtiniai rezultatai skatina vidaus darbuotojus ieškoti efektyvesnių priemonių, tai jie ieško greitų ir efektyvių priemonių rezultatų pagerinimui. Skambučiai generuoja labai greitą grįžtamąjį ryšį ir ganėtinai santykinai pigų variantą. Tai jiems – efektyvus ir ganėtinai greitas rezultatas“, – teigia ryšių su visuomene specialistas Liutauras Ulevičius.
Mobiliųjų tinklų atstovai sako, kad skambučiai gyventojams ir finansiniai įmonės rezultatai arba nauji mobiliųjų telefonų planai – niekaip nesusiję.
Pasak „Bitės“ vadovų, nuotolinę rinkodarą įmonė naudoja seniai ir labiau orientuojasi į jau turimus klientus, o ne naujus, kuriuos būtų galima persivilioti iš konkurentų.
„Nėra ryšių tarp finansinių rezultatų ir nuotolinės rinkodaros, nes ją vykdome visada. Mūsų du tokios rinkodaros partneriai laikosi tos pačios pozicijos: reikia sutelkti dėmesį į jau turimus klientus, o ne tuos, kurie ateis. O jeigu nuotolinė rinkodara nėra veiksminga, mes jos atsisakome“, – tvirtino „Bitės“ generalinio direktoriaus pavaduotojas klientams Chrisas Robbinsas.
„Tele2“ nuotolinę rinkodarą sako naudojanti vienodai aktyviai, kaip ir vyksta pardavimai pardavimo salonuose ar internetu.
„Bent jau mūsų atveju, telemarketingas dirba vienodai visus metus, lygiai kaip vienodai dirba interneto parduotuvė, lygiai kaip vienodai dirba mūsų salonai. Jie tiesiog dirba. Nėra, kad suaktyvėja kažkuriuo periodu. Gal atvirkščiai – klientai labiau suaktyvėja prieš Kalėdas, sakykim, ar kokiom kitokiom progom“, – pastebi „Tele2“ viešųjų ryšių vadovas Andrius Baranauskas.
Skundų dėl skambinant siūlomų paslaugų kartais sulaukiantys mobiliojo ryšio tiekėjai ir ryšių su visuomene specialistai aiškina, kad asmens duomenų apsaugos įstatymas nėra pažeidžiamas, nes į klientą kreipiasi ne tiksliu vardu ir pavarde, ir pokalbio pradžioje paklausia, ar juos domina naujos paslaugos.
Arnas MAZĖTIS