• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Įsivaizduokite, kad norite parduoti automobilį. Kur ieškosite pirkėjo? Vešite į automobilių turgų ar lauksite, kol pirkėjas pats Jus susiras? O kaip ruošite automobilį, kad šis sulauktų pirkėjų susidomėjimo?

Įsivaizduokite, kad norite parduoti automobilį. Kur ieškosite pirkėjo? Vešite į automobilių turgų ar lauksite, kol pirkėjas pats Jus susiras? O kaip ruošite automobilį, kad šis sulauktų pirkėjų susidomėjimo?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Transporto portalo autogidas.lt atlikto tyrimo rezultatai atskleidė, kad dauguma, norėdami parduoti automobilį, šiuo metu naudotųsi interneto teikiamomis galimybės: daugiau kaip pusė (56 proc.) įdėtų skelbimą tam skirtame portale, apie penktadalis apie tai praneštų socialiniam tinkle. Dar 14 proc. pirkėjo ieškotų per pažįstamus. Kitais būdais parduoti naudotųsi nedidelė dalis vairuotojų: 5 proc. vežtų automobilį į automobilių turgų, 4 proc. ant pačios transporto priemonės užklijuotų lipduką, kad ją parduoda, vos apie procentą kreiptųsi į automobilių prekeivį, kad šis parduotų.

REKLAMA

Kad greičiau parduotų, dauguma rūpintųsi, kad automobilis ir apie jį sukurtas skelbimas atrodytų tvarkingai: nuplautų transporto priemonę ir sutvarkytų jos vidų, pasirūpintų kokybiškomis nuotraukomis (po 26 proc. Autogidas.lt respondentų), nufotografuotų parduodamą transporto priemonę gražioje ir tinkamoje aplinkoje (22 proc.). Norėdami labiau sudominti pirkėją pasiūlymu, pridėtų papildomų dalykų: padangas, ratlankius, tepalų, draudimą ar kt. (12 proc.). Likusieji stengtųsi nutylėti apie defektus, nuvežtų į autoservisą, kad minimaliai sutvarkytų, kas automobilyje netinkamai veikia.

REKLAMA
REKLAMA

Vidutiniškai 6 iš dešimties vairuotojų pripažįsta, kad parduodami transporto priemonę pasiliktų tai, ką galėtų panaudoti nusipirkę kitą automobilį, pvz., magnetolą, padangas, ratlankius ar kt., dar dešimtadalis pasiimtų viską, kas įmanoma. Automobilį tokį, kokį naudojo su visais priedais, paliktų vos kas ketvirtas vairuotojas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tačiau jei automobilis turi gedimų, dauguma vairuotojų, norėdami parduoti, stengtųsi juos pašalinti. Daugiau kaip pusė respondentų smulkius defektus šalintų patys, ketvirtadalis rimtus gedimus sutvarkyti patikėtų specialistams autoservisuose. Dar 14 proc. respondentų tik nuvežtų į kokį nors garažą, kad minimaliai aptvarkytų gedimus, likusieji beveik dešimtadalis išvis netvarkytų.

REKLAMA

Paklausti, ar skelbime nurodytų informaciją apie transporto priemonės gedimus, dauguma sako, kad tokios informacijos nenutylėtų. Pusė vairuotojų įvardintų tik apie pačius didžiausius gedimus, dar ketvirtadalis parašytų apie visus. Tik apie 24 proc. tyrime dalyvavusiųjų įvardintų tik mažiausius defektus arba išvis šiuos faktus nutylėtų, kad tik parduotų.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų