Šešių vaikų motina Tory Burch ne be turtingo vyro pagalbos pradėjo savo prekės ženklo drabužių gamybą, buvo įtraukta į „Forbes“ sąrašą ir laimėjo bylą prieš savo buvusį sutuoktinį.
Tory Burch neslepia, kad į „Forbes“ pasaulio milijardierių sąrašą pateko ir savo buvusio sutuoktinio dėka. Jeigu ne jo pernykštis sprendimas atsikratyti kažkada jų įkurtos korporacijos didžiosios akcijų paketo dalies, tai nepriklausomi konsultantai nebūtų ėmęsi vertinti visos „Tory Burch LLC“. Vis dėlto, „PrivCo“ paskaičiavo, kad verslas vertas per 3 mlrd. dolerių, o Tory dalies vertė šoktelėjo iki 1 mlrd. dolerių. Suvedus 2012 metų rezultatus ji tapo antrąja pačia jauniausia iš savarankiškai sau turtą susikrovusių Amerikos moterų milijardierių (jaunesnė už ją tik „Spanx“ išradėja Sara Blakely). 47 metų Tory Burch visada pabrėžia: nepaisant įsitraukimo į verslą, jai pirmoje vietoje visada yra šeima. Visos jos pretenzijos dabar jau buvusiam vyrui Christopheriui susijusios vien tik su verslu, o kas dėl meilės savo vaikams, jie vieningai sutaria. O Tory ir Christopheris jų turi šešetą – tris bendrus sūnus ir tris vyro dukteris iš pirmosios santuokos. Tory su džiaugsmu pati pasiima vaikus iš mokyklos, eina į tėvų susirinkimus, lankosi jų sporto varžybose.
Toks požiūris į vaikus Tory įskiepytas jos pačios šeimoje. Ji užaugo Valley Forge, sename ūkyje Pensilvanijos valstijoje kartu su trimis broliais. „Vyriškoje draugijoje“ Tory iki dešimties metų mieliau dėvėdavo džinsus ir vėlai pradėjo galvoti apie papuošalus. Pirmąją elegantišką Yves Saint Laurento suknelę su blizgučiais ir nėriniais mama jai nupirko ketvirtoje klasėje. Būsimosios dizainerės motina jaunystėje buvo aktorė, draugavo su Marlonu Brando, o rengtis buvo linkusi skoningai, aristokratiškai, kaip kokia Jacqueline Onassis. Bet labiausiai Tory žavėjosi savo tėvo, investavimo verslininko Buddy Robinsono nepriekaištingu skoniu. Jis meistriškai derino lietpalčius su kostiumais, o prie jų dar priderindavo „Hermès“ šaliką. Praėjus dešimtmečiams, kurdama savo pirmąją kolekciją, Tory sėmėsi įkvėpimo iš savo tėvų vilkėtų drabužių praėjusio amžiaus 7-8 dešimtmečiuose, vartydama senų šeimos nuotraukų albumus. O vieną iš geriausiai parduodamų savo prekės ženklo kolekcijų mamos garbei pavadino „Reva“.
Baigusi mergaičių mokyklą „Agnes Irwin School“ Tory studijavo meno istoriją Pensilvanijos universitete, o praėjusio amžiaus paskutiniojo dešimtmečio viduryje išvyko į Niujorką. Ten ji dirbo žurnalo „Harper's Bazaar“ reklamos skyriuje, mados namuose „Ralph Lauren“, vestuvinių suknelių dizainerės Veros Vong salone, parfumerijos prekės ženklo „Loewe“ būstinėje. Tačiau pirmuoju žingsniu link realios savo kaip verslininkės karjeros tapo vedybos su turtingu rizikos kapitalo investuotoju Christopheriu Burchu 1997 metais. Christopheris ir pats turėjo darbo patirties mados pramonėje. 1976 metais jie su broliu Robertu, investavę į verslą 2000 dolerių, viename iš fabrikų pradėjo gaminti „Eagle’s Eye“ megztinius, kuriuos sėkmingai pardavinėjo čia pat, gimtojo koledžo studentų miestelyje Itake. Kitą dešimtmetį kompanijos pardavimai sudarė apie 140 mln. dolerių per metus, produkcija buvo pardavinėjama 50 JAV firminių parduotuvių , o 1998 metais broliai pardavė verslą už 60 mln. dolerių.
Pirmaisiais šeimyninio gyvenimo metais Tory ir Chrisui gimė dvyniai Henry ir Nikolas, o 2001 metais – trečiasis sūnus Sojeris. Lygiagrečiai Tory dirbo, mąsdydama apie naujos drabužių linijos idėją pagal jos pačios eskizus. Neturėjusi jokios patirties versle ir specialaus dizainerės išsilavinimo ji sukūrė moteriškų drabužių liniją, kuri dabar vadinama „visiškai unikalia ir labai atpažįstama“. Kaip pagrindą ji pasirinko stilių, kuris visada turėjo ir tebeturi paklausą – vadinamąjį „preppy“. Tai elitinių koledžų ir universitetų studenčių stilius, šiek tiek manieringas, bet labai moteriškas. Vyras Christopheris 2004 metais investavo į verslą 2 mln. dolerių ir pritraukė dar 10 mln. investicijų, tapdamas direktorių valdybos pirmininku ir „Tory Burch LLC“ vykdomuoju direktoriumi.
Stilius, kurį mados kritikai „pakrikštijo“ „preppy-bohemian luxe“, pasirodė esąs toks sėkmę nešantis ir paklausus tarp visų amžiaus grupių ir socialinių sluoksnių moterų, kad jau pirmoji kolekcija buvo visa išparduota vos ne parduotuvės atidarymo dieną. Pagrindinė „Tory Burch“ parduotuvė „TRB“ duris atvėrė 2004 metų vasarį Nolite – Manheteno mados rajone. Kompanija „Tory Burch“ momentaliai išpopuliarėjo, o Tory 2005 metais gavo kvietimą atvykti į Oprah Winfrey dieninę pramoginę laidą, kur ji buvo pavadinta „nauja verte mados pasaulyje“. Po šios laidos „toryburch.com“ svetainėje per parą apsilankė 8 mln. žmonių.
2006 metais Tory sukūrė visų vaivorykštės spalvų ir jos prekės ženklo emblema papuoštus bekulnius batelius „Reva“, kurie tuojau pat tapo „hitu“. Jos parduotuvių skaičius ir toliau didėjo: prekės ženklas pradėjo bendradarbiauti su tarptautiniu prabangių prekybos centrų „Harvey Nichols“ tinklu, atsidarė parduotuvės Londone ir Dubajuje. Tačiau tais pačiais metais pradėjo irti Tory šeima – pora pradėjo skyrybų procesą.
2009 metais Tory įsteigė „Tory Burch Foundation“ – moterų verslininkių verslo rėmimo ir mikrokreditavimo fondą. Tais pačiais metais „Tory Burch LLC“ pardavė 18 proc. akcijų Meksikos investicinei įmonei „Tresalia Capital“, kuriai vadovavo Maria Asuncion Aramburusabala – turtingiausia 2007 metų Meksikos moteris pagal „Forbes“ versiją. Sudarius sandorį kiekvienam iš buvusių sutuoktinių liko po 28,3 proc. kompanijos akcijų.
Iki 2010 metų prekės su „Tory Burch“ prekės ženklu buvo pardavinėjamos jau 25 firminėse parduotuvėse ir daugiau kaip 450 mažmeninės prekybos parduotuvių Amerikoje, Europoje ir Azijoje. Projekto „krikštamotė“ - Oprah Winfrey – įtraukia į finalinę laidą „Mano mėgstami daiktai“ bekulnius batelius „Reva“, suteikdama jiems „privalomų turėti“ statusą. 2011 metais „Barclays Capital“ analitikai įvertino „Tory Burch LLC“ 2 mlrd. dolerių. Tais pačiais metais Kinijos valdžios institucijos nustatė, kad gaminamos suklastotos prekės, pažymėtos „Tory Burch“ prekės ženklu, dėl ko kompanijai buvo sumokėtos 164 mln. dolerių netesybos – mados pramonės mastais precedento neturintis atvejis. Be to, Tory kompanijos darbuotojų skaičius jau buvo 1000 žmonių, kai pradėjus verslą 2004 metais jų buvo tik 14, o įplaukos pasiekė 500 mln. dolerių, iš kurių beveik 60 mln. davė interneto svetainė. Bet čia Tory gavo netikėtą smūgį.
Ch. Burchas pradėjo įgyvendinti savo mados projektą „C. Wonder“. Jau pirmoji jo kolekcija pasirodė esanti beveik tiksli „Tory Burch“ modelių kopija, tik perpus pigesnė. Mados pasaulio ekspertai ir žiniasklaida neabejojo, kad „Tory Burch“ iškels ieškinį, tačiau 2012 metų pavasarį ieškinį iškėlė pats Ch. Burchas. Jis apkaltino buvusią žmoną ir kompanijos valdybos narius trukdymu plėtoti naująjį jo verslą ir megzti santykius su tiekėjais, o taip pat spaudimu, kai jis bandė pats tvarkyti savo „Tory Burch“ akcijų paketą. Tory atsakė priešieškiniu, kuriame apkaltino buvusį vyrą plagijavimu: jos advokatas nuodugniai patikrino modelius iš kolekcijų „Tory Burch“ ir „C. Wonder“ ir nustatė, kad jie bemaž šimtu procentų identiški – net emblema ir parduotuvių dekoras.
Po pusmečio, 2012 metų gruodį, buvusių sutuoktinių konfliktas užgeso: Christopheris pardavė 20 proc. jam priklausiusių „Tory Burch LLC“ akcijų investiciniams fondams „General Atlantic“ ir „BDT Capital Partners“ už 650 mln. dolerių. Tokiu būdu, kompanija buvo įvertinta 3,25 mlrd. dolerių. Būtent po šio sandorio „Forbes“ įtraukė Tory ir Christopherį Burchus į milijardierių reitingą. Be to, Chrisas pasiliko sau 8.3 proc. „Tory Burch LLC“ akcijų, kurių vertė 270 mln. dolerių, tačiau paliko vietą kompanijos direktorių valdyboje.
Susumavus 2012 metų rezultatus „Tory Burch“ prekės ženklo pardavimai padidėjo iki 800 mln. dolerių, o savo parduotuvių tinklas 2013 metų pradžioje išaugo iki 83 parduotuvių. Sekantis žingsnis – viešas kompanijos akcijų platinimas, dėl ko buvusi namų šeimininkė Tory Burch gali tapti dar turtingesnė.