Anot bendrovės pranešimo, grynasis pelnas paskutinį 2023-ųjų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, išaugo nuo 518 mln. iki 1,3 mlrd. JAV dolerių. Kita vertus, į abi sumas įskaičiuoti su „Soda Stream“ prekės ženklu susiję nurašymai, bet pernai spalį-gruodį jie buvo 1,7 karto kuklesni nei prieš metus.
Dėl išaugusių pragyvenimo išlaidų vartotojams daugiau dėmesio skyrus pigesnei alternatyviai produkcijai, „PepsiCo“ mažino dalies savo produkcijos pakuočių dydžius, o bendrovės įplaukos palyginamuoju laikotarpiu visgi sumenko nuo 27,996 mlrd. iki 27,85 mlrd. dolerių.
Šiaurės Amerikos „Frito-Lay“ užkandžių tinklo pajamos sunyko 3 proc., gėrimų padalinio – 2 proc., „Quaker Foods“ padalinio – 16 procentų. Europoje pajamos mažėjo 1 proc., Azijos ir Ramiojo vandenyno regione – 2 proc., tuo tarpu Lotynų Amerikoje – augo 18 procentų.
„PepsiCo“ akcijos per pastaruosius 12 mėnesių atpigo 1,3 procento.