JAV federalinė prekybos komisija pagrasino bausti tinklaraštininkus, slepiančius, kad už produkto ar paslaugos apžvalgą jie gavo pinigus ar nemokamas prekes.
Atitinkami pakeitimai bus įtraukti į giriamųjų apžvalgų reklamoje naudojimo taisykles, kurios nesikeitė nuo 1980-ų metų. dabar šiose taisyklėse rašoma, kad tinklaraštininkai privalo atskleisti savo santykius su kompanijomis, kurios už teigiamą apžvalgą jiems suteikia prekes arba paslaugas. Komisija, reikia pažymėti, nepateikia pavyzdžio, kokiu būdu tinklaraštininkai turės tuos santykius atskleisti.
Komisijos atstovai teigia, kad naujos taisyklės galios ir "Twitter", "Facebook" bei kitų žiniasklaidos priemonių vartotojams. Komisija pažymi, kad apmokėta apžvalga, kurioje yra melagingos išvados, atitinka vartotoją klaidinančios reklamos kategoriją.
Kaip rašo interneto apžvalgininkas Orlando Sentinel, taisyklių pažeidimas tinklaraštininkams gali kainuoti iki 16 000 dolerių.