„Visada iškyla rizikų, kai susiduri su dideliu iššūkiu. Teks skverbtis į naują rinką su kita kultūra ir pradėti nuo nulio... bet jeigu šio iššūkio nepriimsime, rizikuojame dar daugiau“, - sakė per spaudos konferenciją „Softbank“ įsteigėjas ir vykdomasis direktorius Masajošis Sonas (Masayoshi Son).
Trečio didžiausio JAV mobiliojo ryšio rinkos dalyvio įsigijimas leis kompanijai „Softbank“ prieiti prie didžiausios pasaulio platformos, kaip tik tuomet, kai aršiausia konkurencija tarp japonų operatorių pastebimai mažina jų pelningumą.
Tuo tarpu „Sprint“ gaus lėšų galimai verslo plėtrai.
Japonijos kompanija sumokės 12,1 mlrd. dolerių „Sprint“ akcininkams, taip pat įlies 8 mlrd. dolerių naujo kapitalo.
Sandoriui finansuoti bus skolinamos lėšos iš tokių įmonių kaip „Mizuho Financial Group Inc“, „Sumitomo Mitsui Financial Group“, „Mitsubishi UFJ Financial Group“ ir „Deutsche Bank“.
Drauge „Softbank“ ir „Sprint“ turės 96 mln. abonentų.
„Sprint“ visus pastaruosius 19 ketvirčių dirbo nuostolingai ir turi apie 15 mlrd. grynosios skolos. Grynoji „Softbank“ skola siekia 10 mlrd. dolerių.