Skaitytojas Marius naujienų portalui tv3.lt atsiuntė nuotraukas bei laišką, kuriame pasakoja susidūręs su nemalonia situacija. Pirmiausia numeris užrašytas ant kortelės visiškai neatitiko tikrojo numerio.
„PIN ir PUK kodai – viskas tinka, bet numeris užrašytas vienoks, o kai draugui skambinu jam rodo kitą“, – rašė vyras.
Bet tai dar ne viskas, jis tvirtina išvykęs į užsienį ir bandęs užsisakyti paslaugą Europos valstybėse, jog galėtų naudotis internetu, tačiau nesėkmingai.
„Neveikė internetas užsienyje. Čia dar ir prieš tarifų pasikeitimą. Užsisakė kortelė pati kažkokį neatsinaujinančių skambučių planą iki 2050 metų”, – nurodė jis.
Tele2: klientą pasiekė tarnybinė žinutė
Mobiliojo ryšio „Tele2” atstovas spaudai Andrius Baranauskas papasakojo, jog klaidingas numeris nurodytas dėl spausdinimo klaidos. O 2050 metų plano klientas gauti neturėjo – jį pasiekė tarnybinė žinutė.
„Matome, kad klientas naudojosi paslaugomis užsienyje, tai reiškia, kad jis išnaudojo mokėjimo planus. Jį pasiekusi žinutė, kad planas užsakytas iki 2050 metų yra vidinė tarnybinė žinutė, kuri klientui turėjo būti nesiunčiama. Ji išsiųsta per klaidą. Tai vidinės sistemos dalykas.
Ir numerį gavo ne tokį, ir žinutė neaiški atėjo, suprantame kad klientui nepatogumai. Dėl to mes susisieksime su žmogumi, atsiprašysime ir suteiksime kompensaciją“, – situaciją paaiškino jis.