Štai, pavyzdžiui, Jen Lauren. J. Lauren yra gyvenimo būdo influencerė, turinti 3 600 „Instagram“ sekėjų ir apie 4 000 „YouTube“ prenumeratorių. Ji kaip „Instagram“ ir „YouTube“ kūrėja uždirba reklamuodama produktus ar prekių ženklus. Ji taip pat gauna pajamų iš „YouTube“ partnerių programos.
Lapkričio mėnesį J. Lauren su „Insider“ pasidalino, kad vienas remiamas įrašas jos „Instagram“ paskyroje kainavo apie 350 JAV dolerių. Tuo metu ji turėjo kiek mažiau nei 3 000 sekėjų.
Nauja „HypeAuditor“ ataskaita, kurioje buvo apklausti 1 865 influenceriai, parodė, kiek paprastai kainuoja vienas įrašas nano influencerių, tokių J. Lauren, paskyrose, ir kiek tokie kūrėjai vidutiniškai uždirba per mėnesį.
Nano influenceriai įvairioms kompanijoms ir influencerių marketingo agentūroms tampa vis svarbesni dėl jų nišinio turinio ir didelio auditorijos įsitraukimo. Jie taip pat yra patrauklūs dėl mažesnių įkainių, palyginus su influenceriais, turinčiais šimtus tūkstančių ar net milijonus sekėjų.
Kuriasi netgi tokios kompanijos kaip „Heartbeat“, kurios padeda nano influenceriams užmegzti ryšius su įvairiomis kompanijomis.
Nors 10 000 sekėjų „Instagram“ influenceriams yra svarbus pasiekimas – taip juos pamato daugiau kompanijų, auga jų auditorija ir jie gauna prieigą prie „swipe-up“ (liet. brūkštelėjimo į viršų) įrankio – kai kurie nano influenceriai sugeba užsidirbti net ir turėdami mažą sekėjų skaičių.
Vienas jų per mėnesį sugebėjo uždirbti net 10 000 dolerių.