Klaipėdoje registruotos „Max Coffee“ savininkas Audrius Statkevičius aiškina, kad jo pasirinkimą lėmė orientacija į platesnę nei Lietuvos rinką.
„Norėjome, kad pavadinimą suprastų ir atvykėliai, ne tik lietuviai. Be to, planuojame plėtrą į kitas Europos Sąjungos šalis, kuriose lietuviškas prekės ženklo pavadinimas būtų nesuprantamas“, – sakė verslininkas.
Kitas Klaipėdos verslininkas Mindaugas Karalius įsitikinęs, kad įmonei ar kokiam nors kitam naujai registruojamam juridiniam asmeniui pavadinimą vertėtų duoti tos šalies, kurioje veiks įmonė, kalba.
„Aišku, verslininkai rinksis tokį pavadinimą, kokį nori. Daugelis jų įsitikinę, kad angliški pavadinimai suteikia verslui solidumo. Juk pastudijavus garsiausių pasaulio prekių ženklus, paaiškėtų, kad daugelio jų pavadinimai yra autentiški. Turime gražių lietuviškų, prūsiškų, kitų baltų kalbų žodžių“, – aiškino M. Karalius.