Pietų Korėjos konglomeratas, pradėjęs naudoti vandenilį savo visureigyje „Nexo“ ir pasiūlęs pirmas šiais degalais varomas sunkiasvores transporto priemones Europos keliuose, nuo 2030 metų ketina pasiūlyti vandeniliu varomus automobilius elektromobilių kainomis.
Nuo 2023 metų trečiosios kartos „Hyundai“ kuro elementai bus perpus pigesni, daug mažesni ir galingesni nei jų pirmtakai, internetinėje spaudos konferencijoje pažadėjo trečioji pagal dydį pasaulyje automobilių gamintoja.
„Mūsų tikslas – kad vandenilis būtų lengvai naudojamas visų, viskam ir visur“, – teigė „Hyundai“ prezidentas Euisunas Chungas.
Grupė taip pat pristatė sportinio automobilio koncepciją „Vision FK“ su kuro elementu ir elektros baterija, kuris pasieks 100 kilometrų per valandą greitį mažiau nei per keturias sekundes ir galės vienu įkrovimu įveikti 600 kilometrų nuotolį.
Nors didžioji automobilių pramonės dalis yra orientuota į elektra varomų elektromobilių kūrimą, „Hyundai“ ir jos didesnės varžovės „Toyota“ akys krypsta į vandenilio technologijas.