Geriausių 2007 m. bendrovių reitinge "Good Company Ranking 2007" kompanija "Henkel" buvo pripažinta viena iš darniausiai besivystančių ir labiausiai socialiai atsakingų bendrovių.
120-ies didžiausių Europos socialiai atsakingų įmonių reitinge "Henkel" atiteko garbinga antroji vieta. Be to, Kanados finansinių konsultacijų bendrovė "Innovest Strategic Value Advisors" ir vėl įtraukė "Henkel" į 100 darniausiai besivystančių pasaulio korporacijų sąrašą "Global 100: Most Sustainable Corporations in the World", rašoma pranešime spaudai.
Diuseldorfas. Geriausių 2007 m. bendrovių reitinge "Henkel" atiteko antroji vieta. Ekspertų komisija įvertino įmonės "sėkmingą žmogiškųjų išteklių politiką ir į ateitį orientuotą ekologišką bei socialiai atsakingą veiklą, turėjusią teigiamos įtakos įmonės valdymui ir pelningumui". Sudarant reitingą, apie 120 didžiausių Europos bendrovių buvo vertinamos žmogiškųjų išteklių valdymo, aplinkosaugos valdymo, socialinės atsakomybės ir finansinių rodiklių kategorijose.
"Henkel" surinko 66,7 balus iš 80 galimų. Geriausių bendrovių reitingą sudarė Vokietijos mėnesinis verslo žurnalas "Manager Magazin", audito įmonės "Deloitte & Touche" Vokietijos filialas ir konsultavimo bei dizaino paslaugų agentūra "Kirchhoff Consult". Komisijos nariais buvo ir buvęs Jungtinių Tautų aplinkosaugos programos direktorius prof. dr. Klaus Töpfer bei "Nestlé" garbės prezidentas dr. Helmut Maucher.
"Džiaugiamės, kad darnioji mūsų įmonės plėtra ir vėl buvo aukštai įvertinta", – teigė Ploviklių ir namų apyvokos prekių padalinio vykdantysis viceprezidentas dr. Friedrich Stara apdovanojimų ceremonijoje, vykusioje sausio 25 d. Davose kartu su Pasaulio ekonomikos forumu.
"Henkel" taip pat buvo įtraukta į dieną anksčiau (sausio 24 d.) Davose paskelbtą 100 darniausiai besivystančių pasaulio korporacijų sąrašą. Reitingą "Global 100: Most Sustainable Corporations in the World" skelbia Kanados finansinių konsultacijų bendrovė "Innovest Strategic Value Advisors".
"Šis pasaulinis pripažinimas įrodo, kad mūsų darniosios plėtros ir socialinės atsakomybės strategijai pritaria ir mūsų sektoriaus įtakos grupės," – pridūrė F. Stara. "Šią atsakomybę "Henkel" prisiima visose veiklos srityse. Prie socialinės plėtros prisidedame pasitelkdami savo gaminius ir technologijas siekdami derinti ekonominius, ekologinius ir socialinius tikslus".
Vienas iš naujausių pavyzdžių – tai stipraus poveikio koncentruoti plovikliai, pristatyti Vidurio ir Rytų Europos rinkose įgyvendinant Tarptautinės muilo, ploviklių ir namų apyvokos prekių asociacijos A.I.S.E projektą "Tausojantis skalbimas". Optimizavusi ploviklių cheminę sudėtį, "Henkel" trečdaliu sumažino vienam skalbimo ciklui reikalingą dozę – nuo 150 iki 100 gramų. Siekiant padėti vartotojams priprasti prie naujos miltelių dozės, prie kiekvienos koncentruotų skalbiamųjų miltelių pakuotės pridedamas dozavimo indelis su atitinkamomis padalomis.