• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Vidutiniškai už vieno būsto paslaugas šeimai tenka 6-7 sąskaitos kas mėnesį, o jeigu vertintume ir visų šeimos narių sąskaitas už mobilaus ryšio paslaugas, internetą – skaičiui išauga dar didesnis.

Vidutiniškai už vieno būsto paslaugas šeimai tenka 6-7 sąskaitos kas mėnesį, o jeigu vertintume ir visų šeimos narių sąskaitas už mobilaus ryšio paslaugas, internetą – skaičiui išauga dar didesnis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Norėdami išgirsti, kodėl daugiabučių ir privačių namų gyventojai nusprendžia ieškoti alternatyvų, kalbiname kelis asmenis, kurie naudojasi mokesčių platformos „Viena sąskaita“ paslauga.

REKLAMA

Greta (38 m.) – savitarnos platforma naudojasi 3 mėn.


Vilnietė, tiksliųjų mokslų specialistė atvirauja, kad visada žavėjosi naujais technologiniais sprendimais, palengvinančiais kasdienį gyvenimą, o apie visų sąskaitų apmokėjimą vos keliais paspaudimais savitarnos platformoje ji išgirdo iš draugės.

REKLAMA
REKLAMA

Kokie jos lūkesčiai?

„Tikėjausi, kad galėsiu patogiai apmokėti tik už komunalines paslaugas, tačiau nudžiugau, kad galiu atsiskaityti ir už savo, bei vaikų mobiliojo ryšio sąskaitas ir sumokėti mokesčius namo bendrijai” – dalinosi Greta. Moteris priduria, kad jai patinka apmokėti sąskaitas vienu pavedimu ir analizuoti statistinius sąskaitų apmokėjimo duomenis: „Labai įdomu kiekvieną mėnesį stebėti, kaip keičiasi mano išlaidos paslaugoms apmokėti. Nesitiki, bet atsiranda noras keisti savo įpročius, kad keistųsi ir skaičiai sąskaitų istorijoje”.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tomas (32 m.) – savitarnos platforma naudojasi 1 metus

Jaunas tėtis prisipažįsta: „Sąskaitų apmokėjimas jo šeimoje yra vyriškas reikalas, kuris taip pat turi būti sprendžiamas vyriškai“– šypsosi Tomas, nors iki dukros gimimo buvo priešingai – viskuo rūpinosi žmona. Perimtos naujos atsakomybės suvalgė labai daug asmeninio laiko, todėl sužinojęs apie galimybę gauti ir apmokėti visas sąskaitas vienoje platformoje vienu pavedimu – jis pagalvojo, kad galbūt tai būdas sutaupyti savo laiką ir nusimesti dalį rūpesčių nuo pečių.

REKLAMA

Kodėl verta?

„Iš pradžių abejojau ir svarsčiau, ar jie bus sudarę sutartis su visais mano paslaugų tiekėjais, tačiau vėliau įsitikinau, kad platforma turi pačius didžiausius paslaugų teikėjus Vilniaus mieste tokius, kaip „Vilniaus vandenys“, „Vilniaus šilumos tinklai“, „Lietuvos energijos tiekimas“, būsto administratoriai ir kiti“, – prisimena vyras.

REKLAMA

Tomo teigimu, visi šie teikėjai pateikia duomenis savitarnos platformai, todėl jis prisijungęs prie www.vienasaskaita.lt jau gauna iš teikėjų pateiktas mokėtinas sumas, sužino apie skolas ar permokas ir gali jiems apmokėti net pats nesuvesdamas mokėtinos sumos.
„Tai taupo mano laiką, todėl galiu ilgiau pasivaikščioti su dukra parke, o žmoną išleisti grožio procedūroms“ – džiaugiasi Tomas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ką jam reiškė mieste vykstantys pokyčiai, dėl atsiskaitymo tvarkos už šiukšles surinkimo?

Tomas tik iš draugų sužinojo, kad vyksta pasikeitimai ir kad jie nežino, kaip reikės atsiskaityti už šiukšlių surinkimą. Kadangi jam visa informacija buvo pateikta paskyroje, jokių klausimų neiškilo ir kaip tikina Tomas, už SĮ „Vilniaus atliekų sistemos administratoriaus“ paslaugas jis atsiskaitė pusei metų į priekį.

REKLAMA

Kodėl kai kuriuose miestuose galimybės atsiskaityti už paslaugas yra skirtingos?

Įmonės „Viena sąskaita“ plėtros vadovė Vaida Mastavičiūtė pastebi, kad kiekvienos paslaugas teigiančios įmonės atstovai turi savo vizijas ir skirtingas technines galimybes, tačiau visada yra siekiama, kad Vienasąskaita.lt klientas, iš paslaugos teikėjų gautų mokėtinas sumas bei detalius sąskaitų duomenis ir kad jie galėtų visas gaunamas sąskaitas apmokėti vienoje platformoje. „Kiekvienas kliento išreikštas noras skatina paslaugos teikėjus keisti savo požiūrį dėl sąskaitų pristatymo klientui ir ieškoti išmanesnių būdų“ – pastebi Vaida.

REKLAMA

Irina (47 m.) – platforma naudojasi daugiau nei trejus metus.

Pardavėja dirbanti Irina teigia, kad: „Kai dukra su anūkais išvyko į Londoną, norėdama dažniau juos matyti ir bendrauti – pati viena susikūriau paskyrą Facebook‘e“. Po šio pirmojo savarankiško žingsnio internete, Irinai užsiregistruoti savitarnos sistemoje „Viena sąskaita“ neatrodė sudėtingas uždavinys. „Aš mėgstu planuoti savo išlaidas, todėl būna itin naudinga žinoti, kiek kas mėnesį išleidžiu už visas komunalines ir kitas paslaugas“ – savo įpročiais dalinasi Irina, kuriai apmokėti sąskaitas internetu tapo įprasta ir paprasta.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vaidos Mastavičiūtės teigimu: „Keičiantis vartotojų įpročiams ir augant jų norui greitai bei patogiai pasiekti jiems reikalingą informaciją, atlikti atsiskaitymus, paslaugų teikėjai ieškodami išmanesnių atsiskaitymo būdų, kreipiasi į mus. Keisdamiesi informacija, gaudami duomenis iš paslaugų teikėjų mes galime suteikti gyventojui galimybę atsiskaityti už visas paslaugas vienu prisijungimu ir vienu mokėjimu. Paslaugų teikėjams kyla vis mažiau klausimų, kodėl gyventojai nori naudotis viena mokesčių platforma ir visą informaciją apie savo įmokas turėti vienoje vietoje, išvengiant būtinybės jungtis prie atskirų paslaugų teikėjų svetainių“.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų