Planšetinis kompiuteris „Google Nexus 7“, kuris anonsuotas renginio „Google I/O 2012“ pirmąją dieną, sukurtas visiškai ne tam, kad taptų konkurentu kitiems Android įrenginiams, praneša BGR.
Duodamas interviu „Bloomberg West“ žurnalistams, „Android Product Management“ padalinio vadovas Hugo Barras pareiškė, jog „Google“ nesiekė užduoties, kad „Nexus 7“ pardavimais aplenktų kitų kompanijų analogišką „Android“ produkciją.
„Nexus“ tikslas – nurodyti ekosistemos vystymosi kryptį, – teigė H. Barra. – Mes manome, jog tai yra labai geras produktas, atsižvelgiant į jo specifikacijas, matmenis, kainą“.
„Google“ atstovas taip pat išreiškė viltį, jog „Nexus 7“ pasirodymas taps stimulu gimti daugybei „Android“ platformos naujovių.
„Google“ vyriausiasis mobilių sprendimų padalinio vadovas Andy Rubinas taip pat patvirtino, kad „Nexus 7“ kaina, kuri siekia 199 JAV dolerių – tai savikainos lygmuo.
„Google“ planuoja gauti pelno ne iš planšetinio kompiuterio pardavimų, o iš turinio, kuris skirtas tiek „Nexus 7“, tiek ir kitų „Android“ įrenginių savininkams – programų, žaidimų, muzikinių kompozicijų, filmų. Beje, reklama taip pat yra ne ką mažiau svarbi kompanijos pajamų dalis.
Kartu Andy Rubinas, kai jo paklausė, ar „Nexus 7“ nedarys spaudimo „Google“ partneriams, pareiškė, kad „Android“ planšetiniai kompiuteriai ir toliau turės nemažai erdvės inovacijoms, tad baimintis nėra dėl ko.