Pasibaigė jau antrus metus organizuota akcija „Pagirk gerą aptarnavimą!“. Visą kovo mėnesį klientai buvo raginami stebėti ir vertinti įmonių teikiamų paslaugų ir aptarnavimo kokybę. Šiemet prie projekto „Gerasaptarnavimas.lt“ prisijungė net 32 bendrovės, iš kurių daugiausia klientų pagyrų sulaukusios 10 įmonių padalinių, salonų ar parduotuvių buvo pripažintos geriausiai aptarnaujančios lankytojus ir svečius.
„Ši akcija yra bene stipriausia paskata įmonėms atkreipti dėmesį į iš pirmo žvilgsnio kasdieninę, tačiau gyvybiškai svarbią sritį kiekvienai bendrovei – klientų aptarnavimą. Tikimės, kad mūsų akcija skatins įmones gerinti paslaugų kokybę, investuoti į darbuotojų mokymus, o klientus – ne tik pastebėti gerą aptarnavimą, bet ir pateikti konstruktyvių pastabų, kad jis būtų ir toliau tobulinamas“, - sakė projekto „GerasAptarnavimas.lt“ ir konferencijos „Gero aptarnavimo diena IV“ vadovė Inga Švelnienė.
Puikių klientų atsiliepimų sulaukė ne tik gerai Lietuvoje žinomos įmonės bei jų padaliniai, projekte dalyvaujantys antrą kartą, bet ir šių metų akcijos naujokės. Praėjusį mėnesį dažniausiai klientai gyrė UAB „Omnitel“, UAB „Armitana“, UAB „Drogas“ – net po du šių įmonių padalinius ar parduotuves pateko į geriausiųjų dešimtuką. Taip pat daug pagyrų sulaukė UAB „Primadis“, UAB „Tele2“, AB bankas „Hansabankas“ bei UAB „Rimi Lietuva“.
„Ši akcija apėmė ne tik Lietuvos didmiesčius, atsiliepimų sulaukėme ir iš kitų šalies miestų. Tarp daugiausia pagyrų sulaukusių įmonių yra ne tik iš Vilniaus ar Klaipėdos, bet ir Marijampolės, Jonavos, Zarasų. Klientų aktyvumas pranoko lūkesčius, vadinasi, rengdami projektą „GerasAptarnavimas.lt“ einame teisingu keliu“, - sakė projekto „GerasAptarnavimas.lt“ vadovė Inga Švelnienė.
Daugiausiai akcijos „Pagirk gerą aptarnavimą!“ metu gerų atsiliepimų sulaukusios įmonės bus apdovanotos sertifikatais bei lipdukais balandžio 17 dieną konferencijoje „Gero aptarnavimo diena IV“.
Šių metų akcijos naujovė – paraleliai vykęs slapto pirkėjo tyrimas, kuris buvo organizuojamas kaip atsvara subjektyviam aptarnavimo kokybės vertinimui. Jį atliko specializuota slapto pirkėjo paslaugas teikianti bendrovė SPECT. Slapto pirkėjo metodu pagal iš anksto nustatytus esminius bei visuomenei aktualius aptarnavimo kriterijus (pvz.: ar buvo pasisveikinta žodžiu, ar aptarnaujantis asmuo bent kartą nusišypsojo, ir pan.) buvo matuojama faktinė aptarnavimo kokybė. Šio tyrimo rezultatai skiriasi nuo pačių klientų atsiliepimų, nes tyrimo metodai iš principo fiksuoja skirtingus dalykus. Susumavus rezultatus tarp geriausių įmonių minima UAB „Bitė Lietuva“, „McDonalds Restaurants”, UAB “Krasta Auto” ir kitos.
GerasAptarnavimas.lt – vieno didžiausių konferencijų organizatoriaus Baltijos šalyse „Hansa Conferences“, kuris vienija prekinius ženklus Fastleader.com, best-marketing, GerasAptarnavimas.lt ir InnoLithuania, projektas. Analogiški projektai vykdomi Latvijoje (LabsServiss.lv) ir Estijoje (Heateenindus.ee), jie jau sulaukė didelio visuomenės ir įmonių dėmesio.