• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Konkurencija tarp oro linijų arši. Jei anksčiau buvo kovojama siūlant vis pigesnius bilietus, dabar dažniau stengiamasi pasitelkti vis originalesnes reklamas, rašo news.com.au“.

REKLAMA
REKLAMA

Virgin Atlantic“ keičia stilių – nuo itin seksualaus iki rafinuoto „bondiško“.Bent jau tokias išvadas galima padaryti žiūrint naujausiąją kompanijos reklamą, kuria mėginama keisti šovinizmu bei moterų diskriminacija kaltinamos kompanijos įvaizdį.

REKLAMA

„Jūsų oro linijos arba turi tai, arba ne“ – toks yra naujasis reklamos, kainavusios 9mln. JAV dolerių, šūkis.

Kodėl keičiamas garsusis „karštų“ oro linijų stilius? Greičiausiai tai, jog vis daugiau kompanijų susirūpina savo įvaizdžiu ir originalia reklama privertė „Virgin“ ieškoti kažko naujo.

REKLAMA
REKLAMA

Pateikiama keletą itin vykusių oro linijų reklamų.

Air New Zealand: Nothing to hide ( neturime ką slėpti)

Continental Airlines: Work hard fly right ( dirbk sunkiai, skrisk teisingai)

Virgin Atlantic: 25 years, still red hot ( Po 25 metų: vis dar raudonos ir karštos)

Avianova: kaip plaunami lėktuvai

British Airways - Rebecca's Favourite Job ( mėgamiausias Rebeccos darbas)

Qantas - Spirit of Australia (Australijos dvasia)

American Airlines - Late Nate

Frontier Airlines - A whole different animal (visiškai kitas gyvūnas)

Argentinian Airlines - The most important trip ( svarbiausia kelionė)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų